Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش گذاشتن هایلایت بدون دیده شدن استوری در اینستاگرام

آموزش گذاشتن هایلایت بدون دیده شدن استوری در اینستاگرام

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید گاهی اوقات شما نیز تمایل به گذاشتن هایلایت جدیدی پیدا کنید اما هم‌زمان نخواهید مخاطبان اینستاگرامی خودتان را با آپدیت‌های استوری اذیت کنید. به طور کلی، تنها راهی که برای اضافه کردن تصاویر و ویدیوها به هایلایت اینستاگرام وجود دارد، استوری کردنشان برای ۲۴ ساعت است. خوشبختانه، دو راه دیگر نیز برای اضافه کردن تصاویر و ویدیوها به هایلایت شما، بدون اینکه مخاطبان خود با استوری‌های اینستاگرامی بمباران کنید، وجود دارد و با استفاده از یکی از این دو راه، بی‌دردسر و با خیال راحت می‌توانید هایلایت‌های مد نظر خود را قرار دهید. با اِروتِک همراه باشید تا در ادامه‌ی این متن به نحوه‌ی گذاشتن هایلایت بدون دیده شدن استوری در اینستاگرام بپردازیم.

روش اول: پنهان کردن استوری خود برای فالوورهای اینستاگرامی

یک راه تضمینی برای اضافه کردن خاطرات موردعلاقه‌ی خود به هایلایت‌های حساب اینستاگرام شما، بدون اسپم کردن و درگیر کردن فالوورها و مخاطبان اینستاگرامی، مخفی کردن استوری برای لیست فالوورهای شماست. با وجود اینکه این روش ایده‌آل نیست، به خصوص اگر دنبال‌کنندگان زیادی دارید، اما این راه مطمئناً مشکل شما را حل کرده و به‌کارتان خواهد آمد!

برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. اگر حساب اینستاگرام شما عمومی (Public) است، قبل از هر چیزی باید آن را به حساب کاربری شخصی (Private) تغییر دهید. جهت تغییر حساب خود از عمومی به شخصی، با ضربه زدن بر روی نمایه‌ی خود در پایین و گوشه‌ی سمت راست صفحه، به پروفایل خودتان بروید. حال، بر روی سه خط افقی موجود در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید. بعد از این کار، به تنظیمات (Settings) رفته، وارد «Privacy» شوید و به «Account privacy» برسید. با فعال کردن «Private account»، حساب کاربری خود را از عمومی به شخصی تغییر می‌دهید.

۲. حالا به صفحه‌ی «Settings and privacy» برگردید و بر روی «Hide story and live» که پایین بخش «Who can see your content» پیدا می‌شود، ضربه بزنید.

۳. وقتی که بر روی «Hide story and live» ضربه زدید، تمام فالوورها و دنبال‌کنندگان خود را به صورت دستی انتخاب کنید تا استوری شما برای آن‌ها پنهان شود.

۴. بعد از اینکه استوری‌های خود را از فالوورهایتان پنهان کردید، کافی است تصاویر و ویدیوهایی که می‌خواستید را بارگذاری کنید تا به هایلایت‌های شما اضافه شوند. پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تمامی هایلایت‌های موردنظر خودتان را هم‌زمان آپلود کنید تا مجبور به تکرار این پروسه‌ی خسته‌کننده نشوید.

۵. حال، استوری اینستاگرام خودتان را باز کنید و بر روی نماد هایلایت در پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید. در این بخش، یا می‌توانید استوری‌های خود را به هایلایتی که از قبل ساخته شده اضافه کنید (با ضربه زدن بر روی هایلایت مورد نظر)، یا هم اینکه بر روی «New» ضربه بزنید تا هایلایت جدیدی بسازید. در صورتی که تصمیم دارید هایلایت جدیدی ایجاد کنید، نام آن هایلایت را بعد از ضربه زدن روی «New» تایپ نمایید. سپس، کاوری را برگزینید و بر روی «Add» ضربه بزنید. در نهایت نیز با ضربه زدن بر روی «Done»، پروسه‌ی ساخت هایلایت به پایان می‌رسد.

اما متاسفانه کار شما هنوز تمام نشده و باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا استوری‌ها به هایلایت‌هایتان اضافه گردد. بعد از اینکه استوری‌ها به هایلایت‌های اینستاگرام اضافه شد، می‌توانید حساب خود را مجدداً عمومی و پابلیک کنید و به فالوورهایتان اجازه‌ی دیدن استوری‌های جدید شما را بدهید.

همچنین مطالعه کنید
کوییز پست یوتیوب برای دستگاه‌های iOS و اندرویدی به زودی فعال خواهد شد

روش دوم: استوری بگذارید و بلافاصله آن را پاک کنید

علی‌رغم اینکه روش اول کاملاً تضمینی است اما پنهان کردن استوری‌ها از تک‌تک فالوورهای اینستاگرام کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای محسوب می‌شود که هر بار باید تکرار کنید. در صورتی که می‌خواهید خاطرات خود را در قالب هایلایت‌های اینستاگرام ثبت کنید و با استوری‌های متعدد خود مزاحم مخاطبانتان هم نشوید، روش جایگزینی وجود دارد که می‌توانید از آن کمک بگیرید.

به جای پنهان کردن استوری‌ها، کافی است بعد از گذاشتن استوری خود فوراً پاکش کنید. مراحل زیر را جهت انجام این کار دنبال نمایید:

  1. عکس یا ویدیویی را در استوری اینستاگرامی خود قرار دهید. سپس، استوری خود را با ضربه زدن بر روی «More» و انتخاب «Delete»، پاک کنید.
  2. این پروسه را برای محتوایی که می‌خواهید به هایلایت شما اضافه شود تکرار کنید.
  3. ۲۴ ساعت صبر کنید.
  4. به پروفایل اینستاگرام خود بروید، بر روی نماد سه خط افقی و بعد بر روی «Your activity» ضربه بزنید.
  5. ابتدا بر روی «Recently deleted» ضربه زده و سپس بر روی آن استوری‌ای که می‌خواهید به عنوان هایلایت شما بارگذاری شود ضربه بزنید.
  6. بر روی نماد سه نقطه در پایین و سمت راست صفحه ضربه زده و بعد بر روی «Restore» ضربه بزنید.
  7. حالا به پروفایل اینستاگرام خود برگردید و بار دیگر بر روی نماد سه خط ضربه بزنید. به «Archive» بروید، استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط کافی است بر روی نماد هایلایت در پایین و سمت راست صفحه بزنید تا آن استوری به هایلایت‌های اینستاگرامی شما اضافه شود.

روزهای بمباران کردن فالوورهای خود با استوری‌ها تمام شده است!

متاسفانه هنوز اینستاگرام به‌روزرسانی خاصی در این زمینه منتشر نکرده تا بتوان به شکل رسمی محتوای مد نظر خود را مستقیماً در بخش هایلایت‌های اینستاگرام قرار داد و سایر فالوورها را با استوری‌های متعدد اذیت نکرد.

با این وجود، خوشبختانه به کمک دو روشی که در این متن به آن‌ها اشاره شد می‌توانید به اشتراک‌گذاری لحظات موردعلاقه‌ی خود با فالوورهایتان ادامه دهید. تنها نکته‌ی منفی هر دو روش اما صبر کردن برای ۲۴ ساعت است و هر کدام از این روش‌ها را هم انتخاب کنید، آن صبر یک‌روزه اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>