Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی از لنز تله فوتو در گوشی ریلمی GT5 پرو بهره می‌گیرد

خط و نشان ریلمی برای آیفون 15 پرومکس اپل!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه کمپانی ریلمی، گوشی ریلمی X3 سوپرزوم را در تاریخ 9 تیر سال 1401 به بازار عرضه کرد، اما پس از عرضه این محصول، این شرکت تاکنون از گوشی هوشمند مجهز به لنز تله فوتو معمولی یا پریسکوپ دیگری رونمایی نکرده است. با این حال، به تازگی برند ریلمی ضمن به اشتراک‌گذاری تصویری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، به بازگشت احتمالی دوربین پریسکوپ به گوشی‌های هوشمند سری جدید ریلمی اشاره‌ای کوتاه داشته است.

ریلمی برای آیفون 15 پرومکس اپل خط و نشان کشید!

در این تصویر به اشتراک گذاشته شده، یک جزیره دوربین دایره‌ای متشکل از دو “دایره” و یک “مستطیل” به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که دو “دایره” به تصویر کشیده شده، بیانگر جایگاه دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض و “مستطیل” طراحی شده به عنوان نمادی از دوربین تله‌فوتو پریسکوپ در گوشی‌های سری جدید ریلمی باشند.

ریلمی برای آیفون 15 پرومکس اپل خط و نشان کشید!

در حالی که ریلمی اطلاعاتی بیشتری را در رابطه با کیفیت دوربین یا نام گوشی دربردارنده لنز تله فوتو پریسکوپ فاش نکرد، اما در یک جمله برای گوشی آیفون 15 پرومکس اپل (که اخیراً معرفی شد) خط و نشان کشید و اظهار کرد: “مکس در زوم کردن تنها نیست!”. همان طور که می‌دانید، آیفون 15 پرومکس اولین گوشی آیفونی است که به دوربین پریسکوپ مجهز شده است و این گوشی از یک واحد تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی با قدرت زوم اپتیکال 5 برابری بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید
عرضه رسمی گوشی‌های سری ویوو X70؛ 9 سپتامبر (18 شهریور)

ریلمی از لنز تله فوتو در گوشی ریلمی GT5 پرو بهره می‌گیرد

با استناد به شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد که گوشی بعدی ریلمی، یعنی “ریلمی GT5 پرو“، از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (به احتمال قوی آمنی‌ویژن OV64B) بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده ریلمی جزئیات و اطلاعات بیشتری را در رابطه با این گوشی، منتشر نماید. برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار دنیای فناوری با اِروتِک همراه بمانید!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>