Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گمانه‌زنی‌های جدید: گوشی ریلمی GT5 پرو به 3 سنسور دوربین سونی مجهز می‌شود

شایعه جدید؛ ریلمی GT5 پرو به سنسورهای سه گانه سونی مجهز می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی قصد دارد به‌زودی گوشی پرچم‌دار بعدی خود را با نام “ریلمی GT5 پرو” به بازار معرفی کند. در تابستان سال جاری، شایعاتی مبنی بر تجهیز دوربین تله‌فوتو (با قدرت زوم 3 برابری) این گوشی به سنسور آمنی ویژن OV64B به گوش می‌رسید. با این حال، به تازگی، اکانت افشاگر دیجیتال چت استیشن (DCS) در پیام‌رسان ویبو، ضمن اصلاح اطلاعات پیشین، از جایگزینی این سنسور‌ها با 3 سنسور دوربین از کمپانی سونی، خبر داده است.

به گفته DCS، ریلمی GT5 پرو از صفحه نمایشی با رزولوشن 1.5K بهره خواهد برد. توجه داشته باشید که رزولوشن “1.5K” یک اصطلاح بازاریابی است و در اغلب مواقع شرکت‌های چینی در معرفی صفحات نمایش دارای رزولوشن 1220p، به اشتباه از این اصطلاح استفاده می‌کنند.

با استناد به اطلاعاتی که اخیراً افشاء شده است، انتظار می‌رود که گوشی ریلمی GT5 پرو از سنسور IMX966 در دوربین اصلی خود بهره ببرد. به گفته این منبع، این سنسور ابعادی در حدود 1/1.4 اینچی دارد و به لطف ساختار انباشته آن، انتظار می‌رود که در سطحی مشابه با سنسور 1 اینچی IMX989 عملکرد خود را ارائه دهد.

گمانه‌زنی‌های جدید: گوشی ریلمی جی تی 5 پرو به 3 سنسور دوربین سونی مجهز می‌شود

علاوه بر این، بر اساس به شایعات، دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) این گوشی به یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX581 و دوربین تله‌فوتو آن به یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 مجهز خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید
برنامه زمانی انتشار رابط کاربری Realme UI 4.0 قبل از معرفی رسمی، منتشر شد

به نظر می رسد که این تنظیمات دوربین تنها به گوشی ریلمی GT5 پرو محدود نباشد. پیش‌تر نیز، شایعاتی مبنی بر به‌کارگیری از این ترکیب (سنسور IMX966 برای دوربین اصلی و سنسور IMX581 برای دوربین فوق عریض) در گوشی وان پلاس 12، مطرح شده بود. علاوه بر این، گزارشاتی مبنی بر تجهیز گوشی وان پلاس 12 به سنسور آمنی‌ویژن 64 مگاپیکسلی برای دوربین پریسکوپ، نیز به گوش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>