Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتورولا از کانسپت نمایشگر تطبیقی خود رونمایی کرد

موتورولا از کانسپت گوشی با نمایشگر تطبیقی خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از برجسته‌ترین تجهیزات الکترونیکی معرفی شده در طی رویداد سالانه “فناوری جهانی لنوو (Lenovo Tech World)”، یک گوشی هوشمند مفهومی با صفحه نمایش تطبیقی POLED توسط موتورولا بود. این دستگاه قابلیت خم شدن به دور مچ دست کاربر یا به تنهایی ایستادن (به صورت سه پایه) روی یک سطح را دارد. لنوو بر این باور است که مفهومی که در این گوشی به کار گرفته شده است، نقطه عطفی در ساخت گوشی‌ها و گجت‌های هندزفری (بدون نیاز به استفاده از دست) در آینده‌ای نه چندان دور خواهد بود.

در حالی که موتورولا از ارائه مشخصات جزئی و دقیق این گوشی خودداری کرده، اما به نظر می‌رسد که این دستگاه از یک صفحه‌نمایش تطبیقی POLED مورب 6.9 اینچی با وضوح +FHD بهره می‌برد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی نیز نسبتاً بزرگ بوده و جنس قاب پشتی آن از جنس پارچه می‌باشد. کاربران این محصول قادرند با استفاده از یک دستبند فلزی (احتمالاً مغناطیسی) آن را به صورت ایمن روی مچ دست خود ببندند.

رابط کاربری این کانسپت، مبتنی بر نمایشگر تطبیقی آن بوده و موتورولا مدعی است که استفاده از این گوشی انعطاف‌پذیر روی مچ دست، تجربه‌ای مشابه با استفاده از گوشی تاشو موتورولا ریزر 40 اولترا (Razr 40 Ultra که به عنوان ریزر پلاس نیز شناخته می‌شود) با صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی که قادر به اجرای تمامی برنامه‌ها (مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید) است را برای کاربران رقم خواهد زد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی iQOO نئو 7 نسخه Racing معرفی شد؛ یک دستگاه گیمینگ با ظاهری ساده!

علاوه بر این، در طی این رویداد، موتورولا از برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد خود که برای انطباق با ظاهر منحصر به فرد این گوشی خاص طراحی شده است را به نمایش گذاشت. هوش مصنوعی “MotoAI” که روی این محصول خاص عملکرد خود را ارائه می‌دهد، به کاربران اجازه خواهد داد تا تصویر پس‌زمینه و تم گوشی خود را شخصی‌سازی نمایند.

به عنوان مثال، کاربران به واسطه ثبت تصویر از یک لباس و ارائه آن به هوش مصنوعی MotoAI قادرند به تصاویری مشابه با بافت و طرح لباس دست پیدا کرده و سپس آن تصویر را به عنوان تصویر پس‌زمینه گوشی خود تنظیم و گوشی منحصر‌به‌فرد خود را با لباسشان ست کنند!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>