Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر جدید گوشی تاشو اوپو فایند N3 به بیرون درز کرد

تصاویر جدید گوشی تاشو اوپو فایند N3 به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حال حاضر برند اوپو خود را برای عرضه گوشی تاشو اوپو فایند N3 آماده می‌کند و به‌تازگی نیز برخی از تصاویر شبه‌رسمی از این گوشی تاشو در فضای مجازی منتشر شده است. تصاویر منتشرشده از این گوشی تاشو و نیز یک عکس جاسوسی‌شده (Spy Shot) که در اواخر هفته گذشته در پیام‌رسان ویبو منتشر شده بود، از شباهت این دستگاه با گوشی تاشو وان پلاس اوپن حکایت می‌کنند.

تصاویر رندر گوشی تاشو اوپو Find N3 افشاء شد

پیش‌بینی می‌شود که گوشی تاشو اوپو فایند N3 از یک جزیره دوربین بزرگ دایره‌ای شکل با دوربین‌هایی باکیفیت بسیار بالا از برند تجاری صاحب‌نام هاسلبلاد (Hasselblad) بهره ببرد. علاوه بر این، تصاویر رندرهای این گوشی تاشو، یک لنز پریسکوپ با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را نمایش می‌دهند. در حالی که ممکن است که برخی از تصاویر رندر دستخوش ویرایش و فیلتر شده باشند، اما برخی از کارشناسان بر این باورند که این تصاویر، طراحی گوشی را با دقت بسیار بالایی به نمایش می‌گذارند.

به نظر می‌رسد که به دلیل ابعاد بزرگ لنز پریسکوپ تعبیه شده در جزیره دوربین این دستگاه، فلاش LED، در خارج از جزیره دوربین و در قسمت بالای گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار بگیرد.

انتظار می‌رود اوپو فایند N3 در سه گزینه رنگی متنوع به بازار عرضه شود. ضمناً این احتمال وجود دارد که جنس قاب پشتی گزینه رنگی “مشکی” از جنس روکش چرمی گیاهی و قاب پشتی دو گزینه رنگی “طلایی” و “طوسی” از جنس پنل‌های شیشه‌ای باشند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات تقریباً کامل گوشی نوکیا استایل پلاس (+Nokia Style) افشا شد

علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه انحصاری این گوشی تاشو در بازار چین به گوش می‌رسد. این در حالی است که برند وان پلاس قصد دارد تا گوشی تاشو وان پلاس اوپن خود را در سطح جهانی به فروش برساند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>