Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو وان پلاس اپن، احتمالاً یک ری برند از اوپو فایند N2 خواهد بود

گوشی تاشو وان پلاس اپن، احتمالاً یک ری برند از اوپو فایند N2 خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند ماهی است که گوشی جدید تاشو وان پلاس با نام “وان پلاس اپن (OnePlus Open)” در صدر اخبار روز قرار دارد و به همین سبب، از اغلب مشخصات فنی این محصول، اطلاعاتی منتشر شده است. کمی پیش‌تر نیز افشا‌گر مشهور، مکس جامبور، اغلب مشخصات گوشی تاشو وان پلاس اپن را در یک توییت خلاصه کرد؛ اما به‌تازگی، او اطلاعات جدیدی را درباره این محصول، به توضیحات قبلی خود، اضافه کرده است.

جامبور که در چند ماه گذشته، نقش موثری در افشاء اطلاعات مربوط به وان پلاس اوپن داشته است؛ مدعی است که ساخت وان پلاس اپن، با احتمال بسیار زیاد، بر مبنای اوپو فایند N2 صورت خواهد گرفت.

آیا گوشی تاشو وان پلاس اپن، گوشی ری برند شده اوپو فایند N2 است؟

اگر‌چه وان پلاس اوپن طراحی خاص خود را خواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد که در این گوشی از فرم کلی اوپو فایند N2 بهره گرفته شود. این مسئله به این معناست که طراحی گوشی تاشو وان پلاس اپن، در ابعاد و اندازه سخت‌افزاری اوپو Find N2 خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که وان پلاس اپن به عنوان گوشی ری‌برندشده اوپو فایند N2، که تنها منحصر به استفاده در چین می‌باشد، به بازار جهانی عرضه شده و به رقابت با سایر گوشی‌های تاشو در بازار‌های بین‌المللی، بپردازد. گفته می‌شود که وان پلاس اوپن در تاریخ 7 شهریور (29 آگوست) به بازار جهانی عرضه خواهد شد و در آمریکا نیز از آن رونمایی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
وان‌ پلاس ایس ریسینگ ادیشن به‌زودی معرفی می‌شود

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>