Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی گوگل پیکسل ۸

محتویات جعبه های سری پیکسل 8 گوگل افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با نزدیک شدن به عرضه‌ی گوشی های سری پیکسل ۸ گوگل در تاریخ ۱۶ مهر (۸ اکتبر)، طبیعتاً باید انتظار داشت تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی این سری موردانتظار کمپانی گوگل به بیرون درز کند. در راستای همین موضوع و در جدیدترین اطلاعاتی که به‌تازگی از سری پیکسل ۸ لو رفته است، محتویات محصولاتی که کاربران همراه با پیش‌خرید این گوشی‌ها به آن‌ها دسترسی خواهند داشت مشخص شده است. این‌طور که به نظر می‌آید، گوشی پیکسل ۸ با هدفون بی‌سیم پیکسل بادز پرو عرضه می‌شود و از طرف دیگر، پیکسل ۸ پرو همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعاتی که از طریق Roland Quandt منتشر شده، گوگل بسته‌های مذکور را تنها برای کشور آمریکا در نظر گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا این بسته‌های گوگل پیکسل ۸ برای کشورها و مناطق دیگر نیز عرضه خواهند شد یا خیر.

بر اساس شایعه‌ای که به‌تازگی در حال پخش شدن است، قیمت گوگل پیکسل ۸ از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود و پیکسل ۸ پرو با قیمت ۸۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود. لازم به ذکر است که پیکسل ۸ از نمایشگر ۶.۱۷ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و گوگل در ساخت این گوشی از دوربین‌هایی مشابه نسخه‌ی پیشین آن استفاده کرده است. بزرگ‌ترین ارتقای پیکسل ۸ نسبت به نسل قبلی اما پردازنده‌ی جدید تنسور G3 به حساب می‎‌آید. پیکسل ۸ پرو هم از همین پردازنده‌ی جدید ساخت گوگل بهره خواهد برد و در کنار آن، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریضی را شامل می‌شود.

پیکسل ۸ پرو در رنگ‌های مشکی آبسیدین، آبی آسمانی و کرم استخوانی (Porcelain) در دسترس قرار می‌گیرد و پیکسل ۸ دارای رنگ‌بندی خاکستری، رز پیونی و مشکی آبسیدین خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های پرچمدار iQOO 11 و iQOO 11 پرو رونمایی شدند

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>