Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو رونمایی شد، اسمارت بند 8 جهانی می شود!

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو و نسخه جهانی اسمارت بند 8 معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی روزهای گذشته، کمپانی شیائومی رویداد جهانی ماه سپتامبر خود را در شهر برلین آلمان برگزار کرد و از گوشی‌های سری “شیائومی 13T” رونمایی کرد. با این حال، گوشی‌های سری 13T تنها محصولات حاضر در این رویداد نبودند و این برند از ساعت هوشمند “شیائومی واچ 2 پرو” نیز رونمایی کرد. علاوه بر این، در ادامه این مراسم شیائومی از عرضه جهانی مچ بند سلامت “اسمارت بند 8” خبر داد. برای آشنایی بیشتر با ساعت‌های هوشمند جدید شیائومی با اِروتِک همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو، یک ساعت هوشمند جامع است که از سیستم عامل گوگل Wear OS پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل ضمن ارائه طیف متنوعی از برنامه‌های شخص ثالث، به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های مورد علاقه خود را روی این ساعت هوشمند دانلود و نصب نمایند.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو رونمایی شد، اسمارت بند 8 جهانی می شود!

این ساعت هوشمند در 2 مدل “اتصال بلوتوث” و “اتصال LTE” به بازار عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که صاحبان نسخه “اتصال LTE” قادرند حتی بدون دسترسی داشتن به گوشی هوشمند جفت‌شده، از طریق ساعت هوشمند خود “پیامک ارسال کنند، تماس بگیرند/دریافت کنند” و به طور کلی ارتباط خود را با جهان حفظ نمایند.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو رونمایی شد، اسمارت بند 8 جهانی می شود!

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو از یک “صفحه‌نمایش آمولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” بهره می‌برد. علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای قابلیت صفحه‌نمایش همیشه‌روشن/Always-on-Display (برای مشاهده همیشگی اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ و ..)  و 20 واچ فیس (استایل‌های چینش، رنگ، فونت و .. عناصر قابل مشاهده روی ساعت) از پیش نصب شده می‌باشد.

رونمایی پاییزی محصولات شیائومی

وزن تقریبی بدنه ساعت شیائومی واچ 2 پرو، 54.5 گرم تخمین زده می‌شود. این ساعت هوشمند از چیپست منحصر به گجت‌های پوشیدنی کوالکام، یعنی اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1، رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. ضمناً، این ساعت دارای سیستم موقعیت‌یابی GNSS دو بانده و قابلیت اتصال به “Wi-Fi، بلوتوث 5.2 و ارتباط میدان نزدیک (NFC)” می‌باشد. علاوه بر این، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی از استاندارد 5ATM بهره می‌برد، یعنی این ساعت هوشمند قادر است تا بدون وارد شدن خسارات جدی، در عمق 50 متری آب، به مدت 10 دقیقه دوام بیاورد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی دوربین هوشمند C500 پرو را راهی بازار کرد

رونمایی پاییزی محصولات شیائومی

شایان ذکر است که ساعت شیائومی واچ 2 پرو با نظارت جامع بر فاکتور‌های سلامتی، به صورت مداوم و شبانه‌روزی “ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس” را تحت بررسی قرار می‌دهد. علاوه بر این، این ساعت هوشمند بر فعالیت‌های ورزشی کاربر نیز نظارت دارد و از بیش از 150 برنامه و حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. ضمناً، ساعت شیائومی واچ 2 پرو به منظور تخمین معیارهای ترکیب بدنی (مانند درصد چربی بدن یا توده عضلانی) از حسگر امپدانس بیوالکتریکی (BI) بهره می‌برد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو رونمایی شد، اسمارت بند 8 جهانی می شود!

این ساعت به باتری 495 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد. این ظرفیت از باتری، حداکثر زمان استفاده 65 ساعتی را در مدل “اتصال بلوتوثی” و 55 ساعتی را در مدل “اتصال LTE” فراهم می‌سازد. شارژ این ساعت هوشمند با استفاده از شارژر مغناطیسی دو پین منحصر به فرد، صورت می‌پذیرد.

در نهایت، ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو با قیمت‌های پایه 270 یورو برای مدل “اتصال بلوتوث” و 330 یورو برای مدل “اتصال LTE” در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رونمایی پاییزی محصولات شیائومی

مچ‌بند سلامت اسمارت بند 8

اسمارت بند 8 در ماه آوریل با نام “Mi Band 8” در کشور چین معرفی شد. این مچ‌بند سلامت از “صفحه‌نمایش بیضی شکل آمولد 1.62 اینچی با وضوح 192 در 490 پیکسلی، حداکثر روشنایی 600 نیتی” بهره می‌برد و از قابلیت “صفحه‌نمایش همیشه‌روشن” نیز پشتیبانی می‌کند.

اسمارت بند 8 از برنامه‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام معرفی شده در اسمارت بند 7، بهره می‌برد و با استفاده از شتاب‌سنج طراحی شده، بر تمامی حرکات کاربر به صورت لحظه‌ای نظارت می‌کند. این مچ‌بند سلامت همراه با بند‌هایی متنوع از جنس: “چرم، پارچه نایلون یا فلز” و در سبک‌های مختلفی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

رونمایی پاییزی محصولات شیائومی

علاوه بر این، شیائومی لوازم جانبی و یک گیره قابل اتصال به کفش (به منظور ردیابی پیشرفته و نظارت بر وضعیت بدن کاربر) را برای مچ‌بند سلامت اسمارت بند 8 ارائه می‌دهد. باتری اسمارت بند 8 در صورت استفاده معمولی تا 16 روز و با فعال کردن حالت نمایشگر همیشه‌روشن تا 6 روز عمر می‌کند. شارژ این مچ‌بند سلامت با استفاده از شارژر دو پین اختصاصی انجام می‌شود و به گفته شیائومی، شارژ کامل آن تنها در یک ساعت صورت می‌پذیرد.

رونمایی پاییزی محصولات شیائومی

در نهایت، مچ‌بند سلامت اسمارت بند 8 شیائومی با قیمت 40 یورویی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>