Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار تصاویر رندر پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل در رنگ بندی های مختلف

انتشار تصاویر رندر پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل در رنگ بندی های مختلف

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به جدول زمانی ارائه شده، به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد از دوگانه گوشی‌های سری پیکسل 8، یعنی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) رونمایی کند. اگرچه، در حال حاضر، جزئیات گسترده‌ای در رابطه با این گوشی‌های هوشمند رده بالای گوگل منتشر شده، اما تاکنون، گزینه های رنگی جدید این سری از گوشی‌های گوگل به‌صورت بصری تایید نشده‌اند. در حالی که در نشت‌های اطلاعاتی گذشته نام گزینه‌های رنگی موجود برای این دو گوشی هوشمند به بیرون درز کرده بود، اما علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی همچنان منتظر انتشار تصاویر این دو گوشی سطح بالا در رنگ‌بندی‌های مختلف بوده‌اند. در ادامه می‌توانید سری پیکسل 8 گوگل را در رنگ‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید.

به طور کلی، انتظار می‌رود که گوشی گوگل پیکسل 8 پرو در گزینه‌های رنگی “مشکی (Obsidian)، آبی آسمانی (Sky Blue) و کرم استخوانی (Porcelain)” به بازار عرضه شود. جالب توجه است که نسخه رنگی آبی آسمانی، در جدید‌ترین تصاویر زنده از گوشی پیکسل 8a رؤیت شده و تنها، گزینه رنگ مشکی (به عنوان یک رنگ تکراری) از لاین گوشی‌های پیکسل 7 پرو به لاین گوشی‌های جدید انتقال یافته است.

علاوه بر این، نسخه وانیلی (استاندارد) گوشی پیکسل 8 در گزینه‌های رنگی: “خاکستری، گلبهی کمرنگ (Peony Rose) و مشکی (Obsidian)” به بازار عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که گوگل تلاش کرده است تا حاشیه اطراف نمایشگر گوشی‌های سری 8 پیکسل را از حاشیه نوک تیز گوشی‌های سری پیکسل 7 متمایز سازد و به نظر می‌رسد که جدید‌ترین گوشی‌های گوگل با حاشیه اطراف نمایشگر خمیده به بازار پا بگذارند. علاوه بر این، در گوشی پیکسل 8 پرو، طراحی حسگر دوربین نیز تغییر یافته و تمامی دوربین‌های این گوشی، به جای دو شیشه، تنها پشت یک تکه شیشه قرار خواهند گرفت.

همچنین مطالعه کنید
گوشی اوپو فایند X7 اولترا با دو لنز پریسکوپی معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>