Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یکه تازی وان پلاس ایس 2 پرو در نتایج بنچمارک آنتوتو

یکه تازی وان پلاس ایس 2 پرو در نتایج بنچمارک آنتوتو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وان پلاس، قرار است به‌زودی گوشی ایس 2 پرو (Ace 2 Pro) خود را همراه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی کند. اخیراً نیز این دستگاه در نتایج بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) رویت و لیستی از جزئیات جذاب آن تایید شده است. از مشخصات فنی کلیدی این محصول می‌توان به نسخه دارای رم 24 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی اشاره کرد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که به دلیل عرضه اولیه این گوشی در کشور چین، در وان پلاس ایس 2 پرو از رابط کاربری ColorOS 13 در کنار سیستم‌عامل اندروید 13، بهره گرفته شود. از جزئیات بیشتری که در نرم‌افزار آنتوتو در رابطه با وان پلاس ایس 2 پرو مطرح شده است نیز می‌توان به بهره‌گیری از رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 که به عنوان برترین استاندارد‌های موجود در بازار جهانی به شمار می‌روند، اشاره داشت.

یکه‌تازی وان پلاس ایس 2 پرو در نتایج بنچ‌مارک آنتوتو

ضمناً باتوجه به تصویر منتشرشده در رابطه با بخش UX (تجربه کاربری)، صفحه‌نمایش پرچمدار جدید وان پلاس از نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. به‌طور کلی، بنچمارک آنتوتو ارزیابی جامع خود از عملکرد محصولات را با ترکیب نتایج چهار آزمایش مصنوعی جداگانه در رابطه با “پردازنده (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU)، حافظه و تجربه کاربری (UX)” ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 با نمایشگر 144 هرتزی و خنک کننده دوگانه

علاوه بر این، گوشی هوشمند وان پلاس ایس 2 پرو توانسته است تا به یک نقطه عطف چشمگیر دست یافته یابد و امتیاز کلی آن از مرز 1.7 میلیون فراتر رود. این امتیاز، بیشترین رکوردی است که تاکنون در میان گوشی‌های پرچمدار مشاهده شده است و دستیابی به آن را می‌توان تا حد زیادی به کسب امتیاز بسیار بالای 363,361 این محصول در بخش حافظه نسبت داد. ظاهراً بخش حافظه (رم و حافظه داخلی) وان پلاس ایس 2 پرو توانسته این گوشی را از غول گوشی‌های گیمینگ یعنی نوبیا رد مجیک 8S پرو نیز متمایز سازد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>