Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای اطلاعاتی جدید از وان پلاس ایس 2 پرو

افشای اطلاعاتی جدید از وان پلاس ایس 2 پرو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ماه فوریه سال جاری میلادی، وان پلاس از گوشی هوشمند جدید خود، ایس 2 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد. پس از گذشت یک ماه نیز این شرکت وان پلاس Ace 2V را روانه بازار کرد که به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز بود. اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند وان پلاس در حال توسعه نسخه پرو سری Ace با نام ایس 2 پرو (Ace 2 Pro) است که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه می‌شود.

اکانت دیجیتال چت استیشن، اکانت افشاگری مشهور و معتبر چینی در شبکه اجتماعی ویبو در گزارش جدید خود مدعی شده است که وان پلاس ایس 2 پرو به نمایشگر خمیده با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز است. این نمایشگر از فناوری جدیدی پشتیبانی می‌کند و توسط شرکت BOE ساخته خواهد شد.

افشای اطلاعاتی جدید از وان پلاس ایس 2 پرو

متأسفانه دیجیتال چت استیشن در گزارش خود اشاره‌ای به دیگر مشخصات فنی وان پلاس ایس 2 پرو نکرده است. اما شایعات جدید حاکی از آن است که جزئیات فنی دوربین و باتری این گوشی هوشمند با مدل پیشین خود یعنی ایس 2 یکسان خواهد بود. البته نکته قابل توجه اینست که در صورت صحیح بودن این شایعه، به احتمال بسیار وان پلاس ایس 2 پرو از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند به سیستم دوربین چهارگانه‌ای مجهز خواهد بود که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی از گوشی‌های میان رده ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس رونمایی کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>