Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وان پلاس ایس 2 پرو در تاریخ 25 مرداد رونمایی می‌شود

وان پلاس ایس 2 پرو در تاریخ 25 مرداد رونمایی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گفته لی جی، مدیر اجرایی وان پلاس در چین، این کمپانی قصد دارد از گوشی وان پلاس ایس 2 پرو (OnePlus Ace 2 Pro) در تاریخ 25 مرداد (16 آگوست) رونمایی کند. در گفته‌های مفصل لی جی در یک پست در پیام‌رسان ویبو، وی اظهار داشت که این دستگاه پرچمدار جدید، با ارتقاء فراوان نسبت به گوشی ایس 2 وان پلاس قادر است ضمن ارائه مجموعه‌ای گسترده از فناوری‌های پیشرفته، تجربه استفاده از یک گوشی پرچم‌دار واقعی را برای کاربران خود رقم بزند.

وان پلاس ایس 2 پرو در تاریخ 25 مرداد به بازار می‌آید

گوشی وان پلاس ایس 2 پرو، به همراه چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 و معماری تازه‌ای از خنک کننده VC به دست کاربران خواهد رسید. این معماری پیشرفته جدید ضمن افزایش مساحت دفع مواد پراکنده گرما به بیش از 9000 میلی‌متر، خنک‌کنندگی کامل دستگاه را پشتیبانی می‌نماید. علاوه بر این، در تیزر‌های تبلیغاتی مشاهده می‌شود که وان پلاس ایس 2 پرو از طراحی مشابه با نسخه وانیلی (استاندارد) خود، برخوردار خواهد بود.

وان پلاس ایس 2 پرو در تاریخ 25 مرداد به بازار می‌آید

بنا به مشخصات منتشرشده تاکنون، در قلب ایس 2 پرو از یک رم 24 گیگابایتی از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 بهره گرفته شده است. لازم به ذکر است که این پیکر‌بندی حافظه، تاکنون، به عنوان بیشترین ظرفیت حافظه در جمع گوشی‌های غیر گیمینگ؛ شناخته می‌شود. تا این لحظه در رابطه با قیمت وان پلاس ایس 2 پرو، سخنی به میان نیامده است و برای اطلاع از قیمت این گوشی، لازم است 8 روز دیگر صبر کنیم!

همچنین مطالعه کنید
رویت گوشی V23 Pro ویوو در فهرست گیک‌بنچ با چیپست دایمنسیتی 1200

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>