Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای طراحی دقیق وان پلاس 11R با انتشار تصاویر جدید

افشای طراحی دقیق وان پلاس 11R با انتشار تصاویر جدید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اولین تصاویر وان پلاس 11R در اوایل ماه جاری میلادی به بیرون درز کرد و ما شاهد برخی جزئیات کلیدی مانند تنظیمات دوربین سه‌گانه در قاب پشتی و همچنین بازگشت نوار لغزنده هشدار بودیم. در آن تصاویر این دستگاه در یک پوسته پیش‌تولید قرار داشت و برای جلوگیری از افشای طرح کلی ساخته شده بود، اما اکنون تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که طراحی دقیق آن را افشا می‌کند.

تصاویر جدید نشان می‌دهند که وان پلاس 11R دارای یک صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده و یک حفره منفرد در مرکز برای دوربین سلفی خواهد بود. منبع این تصاویر مدعی است که رزولوشن پنل این گوشی 1220 پیکسلی بوده و همچنین از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) و بلستر IR که قبلاً معرفی شده بود، بهره می‌برد.

افشای طراحی دقیق وان پلاس 11R با انتشار تصاویر جدید

وان پلاس 10R در نیمه اول سال 2022 وارد بازار شد و بین گوشی‌های میان‌رده و پریمیوم قرار گرفت، اما جانشین آن، یعنی وان‌پلاس 11R ممکن است کمی بالاتر را هدف قرار دهد. دلیل آن هم این است که وان‌پلاس 11 یک پرچمدار واقعی خواهد بود چراکه این شرکت در حال کنار گذاشتن پسوند پرو از محصولات خود در سال 2023 است.

همچنین مطالعه کنید
اتصال 5G پوکو M6 در تیزر‌های تبلیغاتی به تایید رسید

انتظار می رود 11R با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کار کند و دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی باشد. ظاهراً این گوشی مبتنی بر اوپو رنو9 پرو پلاس ساخته شده است که دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی امولد و یک سنسور IMX890 در قاب پشتی برای دوربین اصلی بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از وان‌پلاس 11R وجود ندارد البته ممکن است این گوشی در کنار وان‌پلاس 11 که برای 4 ژانویه (14 دی) در چین و 7 فوریه (17 دی) در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده، معرفی شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>