Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تمام گوشی های آیفون 15 احتمالاً باتری های بزرگ تری خواهند داشت

تمام گوشی های آیفون 15 احتمالاً باتری های بزرگ تری خواهند داشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق یک شایعه جدید از چین که ظاهراً از یکی از کارکنان در کارخانه فاکسکان منتشر شده است، سری آیفون 15 اپل امسال شاهد بهبودهای قطعی در ظرفیت باتری خواهند بود. طبق این شایعه، هر چهار مدل این سری، افزایش ظرفیت باتری را تجربه خواهند کرد.

گفته می‌شود آیفون 15 دارای یک باتری 3877 میلی آمپر ساعتی، آیفون 15 پلاس یک باتری 4912 میلی آمپر ساعتی، آیفون 15 پرو یک باتری 3650 میلی آمپر ساعتی و آیفون 15 پرو مکس دارای یک باتری 4852 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

برای مقایسه، توجه داشته باشید که آیفون 14 دارای یک باتری 3279 میلی آمپر ساعتی، آیفون 14 پلاس یک باتری 4323 میلی آمپر ساعتی، آیفون 14 پرو یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و آیفون 14 پرو مکس نیز مانند نسخه پلاس دارای یک باتری 4323 میلی آمپر ساعتی است.

تمام گوشی های آیفون 15 احتمالاً باتری های بزرگ تری خواهند داشت

بنابراین، افزایش‌ها در کل بسیار قابل توجه است، و اگر این شایعه درست باشد، کاملاً واضح است که دستگاه‌های اپل در تست‌های باتری نیز رتبه بسیار بالایی خواهند داشت. این اولین باری است که ظرفیت باتری یک آیفون به این میزان یعنی نزدیک به 5000 میلی آمپر ساعت می‌رسد. البته لازم به ذکر است که وقتی تراشه‌های قدرتمند اپل بیشتر از گذشته بهینه‌سازی شوند، عمر باتری آنها هم بیشتر خودنمایی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
هواوی میت 60 پرو پلاس با پشتیبانی از تماس صوتی ماهواره ای معرفی شد

طبق شایعات قبلی، آیفون‌های امسال کمی ضخیم‌تر از مدل‌های قبلی خود خواهند بود و اگر باتری‌های بزرگ‌تری داشته باشند، کاملاً منطقی است.

یک شایعه جداگانه از شبکه اجتماعی ویبو در چین نیز بیان می‌کند که حافظه پایه آیفون 15 پرو 256 گیگابایت خواهد بود که دو برابر 128 گیگابایت فعلی است. این ارتقا نیز می‌تواند یکی دیگر از تمایزات بین نسخه‌های پرو و غیرپرو باشد، زیرا احتمالاً نسخه‌های غیرپرو در 128 گیگابایت باقی می‌مانند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>