Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار جزییاتی از گوشی‌های سری آیفون 15 و آیفون 16 پرو

انتشار جزییاتی از گوشی‌های سری آیفون 15 و آیفون 16 پرو

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق گزارش جدیدی از The Elec، اپل در حال آماده شدن برای گسترش بریدگی قرصی‌شکل داینامیک آیلند (Dynamic Island) از سری آیفون 14 پرو به تمام مدل‌های آیفون 15 از جمله آیفون 15 و 15 پلاس غیر پرو است. طبق گزارشات جدید، اپل به تامین‌کنندگان قطعات خود از جمله سامسونگ دیسپلی سفارشات گسترده‌ای را داده است. منابع خبری مدعی‌اند که این سفارشات برای تجهیزات موردنیاز برای تولید نمایشگرهای دارای داینامیک آیلند مورداستفاده قرار می‌گیرند.

انتشار جزییاتی از گوشی‌های سری آیفون 15 و آیفون 16 پرو

انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی در آینده با شرکت‌های بیشتری قرارداد ببندد تا به مدیریت افزایش چشمگیر تقاضای نمایشگر دارای داینامیک آیلند اپل کمک کند. The Elec همچنین معتقد است که اپل ممکن است بالاخره یک راه‌حل فیس آیدی زیر نمایشگر Under Display (UD) Face ID را برای سری آیفون 16 پرو ارائه کند. البته جزئیات بیشتری در مورد نحوه اجرای این راه‌حل تمام‌صفحه به اشتراک گذاشته نشده است.

شایعات قدیمی‌تر نشان می‌دهند که سامسونگ دیسپلی ممکن است با OTI Lumionics که در حال توسعه نسل جدیدی از دوربین زیرنمایشگر (UD) با مواد الگوی کاتد آلی اختصاصی برای وضوح مطلوب بالای دوربین و سنسورها است، نیز همکاری کند. براساس این شایعات، حتی ممکن است راه‌حل UD Face ID را در سری آیفون 15 پرو نیز ببینیم، هرچند که بعید به‌نظر می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی گوشی های سری رنو 10 اوپو منتشر شد

طبق شایعات اخیر، اپل در حال حاضر تولید آزمایشی آیفون 15 را در چین آغاز کرده است، بنابراین ما احتمالاً به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد آنها خواهیم شنید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>