Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شایعه جدید؛ معرفی آیفون 15 پرو مکس بدون تغییر در دوربین و نمایشگر نسبت به نسل قبلی!

شایعه جدید؛ معرفی آیفون 15 پرو مکس بدون تغییر در دوربین و نمایشگر نسبت به نسل قبلی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر شما هم پیگیر اخبار مربوط به صنعت دوربین گوشی های هوشمند باشید احتمالا متوجه انتظار کابران مبنی بر تجهیز آیفون 15 پرو مکس به دوربین جدید با سنسور 1 اینچی IMX903 سونی شده اید. با این حال، طبق جدیدترین اخبار، یکی از افشاگران صنعت گوشی در توییتی ناامیدکننده ادعا می‌ کند آیفون 15 پرو مکس از همان دوربین 48 مگاپیکسلی IMX803 سونی که پیش از این در گوشی‌ های آیفون 14 پرو و پرو مکس استفاده شده بود، بهره خواهد برد!

آیفون 15 پرو مکس
پنل نمایشگر اولد M12 (همانند 14 پرو مکس)
دوربین imx803 (همانند 14 پرو مکس)
تراشه 3 نانومتری A17 Bionic
حافظه رم 8 گیگابایت از نوع LPDDR5
?

اتفاقی عجیب در اپل! آیفون 15 پرو مکس بدون تغییر در دوربین و نمایشگر

این همه خبر نبوده و این افشاگر مشهور حرف های عجیب و جالب دیگری نیز برای گفتن دارد. او همچنین مدعی شده است که گوشی آیفون 15 پرو مکس از همان فناوری پنل نمایشگر اولد M12 که در نسل فعلی نیز استفاده می‌ شود، پشتیبانی خواهد کرد. پس با این توصیفات از نظر نمایشگر هم گوشی‌ آیفون 15 پرو مکس و آیفون 14 پرو مکس با هم تفاوتی ندارند. البته باید در نظر داشت که این پنل نمایشگر در نوع خود یکی از بهترین ها است، اما کاربران نباید توقع تغییر چشمگیری در سری جدید آیفون خود نسبت به گذشته داشته باشند. این خبر از این نظر برای ما عجیب است که انتظار می‌ رفت نسخه جدید آیفون با نسخه قبلی تفاوت هایی داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
سه گوشی پرچمدار ZTE با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8Gen1 در راه‌ معرفی!

اتفاقی عجیب در اپل! آیفون 15 پرو مکس بدون تغییر در دوربین و نمایشگر

با این وجود همانطور که گفته شد، صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس ممکن است دقیقا به اندازه صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس نباشد. در گزارش های منتشر شده جدید عنوان شده است که گوشی جدید اپل با طول 159.8 میلی متر، کوتاه تر از نسل قبلی خود که 160.7 میلی‌متر است، خواهد بود. همچنین انتظار می رود این محصول آیفون با 76.7 میلی متر، کمی باریک تر از آیفون 14 پرو مکس 77.6 میلی متری باشد.

اتفاقی عجیب در اپل! آیفون 15 پرو مکس بدون تغییر در دوربین و نمایشگر

از ویژگی های جدیدی که انتظار می رود در این گوشی جدید اپل پشتیبانی شود می‌توان به دوربین تله‌ فوتوی پریسکوپ جدید با توانایی بزرگنمایی اپتیکال 6 برابری اشاره کرد. طبق شایعات منتشر شده این سنسور منحصر به فرد، انحصارا برای آیفون 15 پرو مکس است و حتی در نسخه آیفون 15 پرو نیز تعبیه نخواهد شد.

همچنین انتظار می‌ رود سری گوشی‌ های آیفون 15 همراه با درگاه USB C عرضه شوند. از دیگر مشخصات افشا شده از این پرچمدار جدید اپل می‌ توان به تراشه A17 Bionic جدید این شرکت که با فناوری 3 نانومتری ساخته می شود، اشاره کرد. علاوه بر این گوشی از  8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>