Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Star Ocean: The Second Story R در 2 نوامبر (11 آبان) عرضه می شود

بازی Star Ocean: The Second Story R در 2 نوامبر (11 آبان) عرضه می شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Star Ocean: The Second Story R استودیو اسکوئر اِنیکس (Square Enix) برای کنسول‌های نیتندو سوییچ، PS5 ،PS4 و PC از طریق استیم معرفی شد. این بازی در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) با قیمت 49.99 دلار عرضه می‌شود و به عنوان یک ریمیک 2.5 بعدی برای Star Ocean: The Second Story عمل می کند. ریمِیک بازی Star Ocean: The Second Story دارای جلوه های بصری اصلاح شده، موسیقی متن بازتنظیم‌شده و آهنگ های جدید از آهنگساز اصلی است.

Star Ocean: The Second Story R

داستان دارای دو شخصیت اصلی، کلود و رنا، با دیدگاه‌ها و متحدان متفاوت بر اساس انتخاب شماست. این دو برای نجات Expel سفری را آغاز کرده، از سیاه چاله ها و شهرها عبور می‌کنند و بی درنگ با دشمنان در جنگ هستند. شکست دشمنان در این بازی در ابتدا با صدمات اولیه و درنهایت با ضربه نهایی مهلک حاصل می‌شود.

به‌عنوان ترکیبی از شخصیت‌های پیکسلی با محیط‌های سه‌بعدی، بازسازی این عنوان فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد و در عین حال آن حس یکپارچه‌سازی را حفظ می‌کند. علاوه بر موسیقی متن تنظیم‌شده توسط آهنگساز اصلی موتوی ساکورابا، موسیقی جدیدی برای بخش‌های داستانی مختلف و مبارزات اصلی نیز وجود دارد. منتظر جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی در ماه های آینده باشید.

همچنین مطالعه کنید
انتشار بازی The Day Before، تا مارس 2023 (اسفند امسال ) به تاخیر افتاد

منبع: Gamingbolt.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>