Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ گواهینامه باتری را دریافت کرد

گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ گواهینامه باتری را دریافت کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ سال گذشته تصمیم گرفت گوشی گلکسی اس 22 اف ای (FE) را تولید نکند، اما ظاهراً این کمپانی قرار است سری FE را با گلکسی اس 23 اف ای بازگرداند. از زمان گلکسی S20 اف ای، هیچ دستگاه دیگری در این مجموعه، جذابیت مشابه آن را نداشته است، اما ممکن است به زودی با رونمایی از نسل بعدی، همه چیز تغییر کند. بدون تولید گلکسی S22 اف ای، این خط تولید زمان کافی برای استراحت داشته است. اکنون نیز که چندین ماه از عرضه سری S23 می گذرد، S23 FE می تواند به عنوان یک گزینه واسط عمل کند. طبق اطلاعات فاش‌شده، سامسونگ به سرعت برای رونمایی این دستگاه در حال حرکت بوده و اکنون نیز یکی از اجزای آن، گواهینامه خود را دریافت کرده است.

گواهینامه باتری گلکسی S23 اف ای

جدیدترین مدرک عرضه گلکسی S23 FE، از لیست گواهی باتری از Safety Korea می‌آید. باتری موجود در این لیست دارای شماره مدل EB-BS711ABY است که با شناسه SM-S711 مطابقت دارد. برای کسانی که نمی دانند، گلکسی اس 23 قبلاً با همین شماره مدل دیده شده بود. این باتری توسط Amperex ساخته شده اما ظرفیت واقعی آن فاش نشده است. اگر به سراغ مشخصات شایعه شده برویم، این گوشی دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5، برنامه های بهینه سازی شده ویژه گوگل را اجرا می‌کند

گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ گواهینامه باتری را دریافت کرد

با توجه به برگه مشخصات شایعه شده، گلکسی S23 FE با پردازنده اگزینوس 2200 سامسونگ عرضه خواهد شد. این گوشی در دو گزینه رم 6 و 8 گیگابایتی و دو گزینه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به فروش می رسد. انتظار می رود این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه شود. شایعات همچنین می گویند که گلکسی S23 اف ای قبل از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی خواهد شد. تاریخ عرضه این دو گوشی هوشمند تاشو در هفته آخر جولای تایید شده است. اگر واقعاً چنین باشد، انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی بشنویم.

گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ گواهینامه باتری را دریافت کرد

یکی از تفاوت های اصلی گلکسی S23 FE با مدل های قبلی FE، نسخه انحصاری اگزینوس 2200 است. گلکسی S21 FE بسته به منطقه با تراشه‌های اگزینوس یا اسنپدراگون موجود بود. با این حال، S23 FE در سراسر جهان با تراشه اگزینوس 2200 در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>