Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمالاً تمام مدل‌های آیفون 15 سال آینده به قابلیت داینامیک آیلند مجهز خواهند شد

احتمالاً تمام مدل‌های آیفون 15 سال آینده به قابلیت داینامیک آیلند مجهز خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، به یک بریدگی قرص‌شکل جالب به نام داینامیک آیلند (Dynamic Island) روی آورده است. این ویژگی می‌تواند هشدارهای سیستمی مختلف مانند تماس‌های ورودی، فعالیت‌های زنده و غیره را نمایش دهد. به گفته یک تحلیلگر برجسته، خوشبختانه، مشتریان در سال آینده مجبور نخواهند شد هزینه‌ای اضافی برای خرید نسخه‌های پرمیوم خرج کرده تا از قابلیت داینامیک آیلند استفاده کنند، زیرا قرار است تمام مدل‌های آیفون 15 به این ویژگی مجهز شوند.

نسخه‌های غیر پرو خط تولید آیفون 15 به فناوری پروموشن (ProMotion) ارتقا نمی‌یابند!

احتمالاً تا به حال دیده‌اید که داینامیک آیلند اپل چقدر بصری و مبتکرانه است. به گفته تحلیلگر حوزه نمایشگرها، راس یانگ، احتمالاً همه مدل‌های آیفون 15 به این قابلیت مجهز خواهند شد. مدیرعامل DSCC (مشاوران زنجیره تامین نمایشگر) به‌تازگی به توییتی پاسخ داده است که در آن از وی سوالی در مورد برنامه‌های عرضه آیفون اپل برای سال 2023 پرسیده شده بود. یانگ همچنین بیان می‌کند که اگرچه داینامیک آیلند منحصر به آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس نخواهد بود اما مدل‌های معمولی یک ارتقا احتمالی به قابلیت پروموشن را از دست خواهند داد.

احتمالاً تمام مدل‌های آیفون 15 سال آینده به قابلیت داینامیک آیلند مجهز خواهند شد

به طور خلاصه، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس (با فرض اینکه اپل می‌خواهد نام آن را در سال آینده همین بگذارد) از مواردی مانند صفحه‌نمایش 120 هرتزی LTPO OLED و صفحه‌نمایش همیشه روشن بی‌بهره خواهند بود. یانگ پیش‌بینی خود را برای سال آینده گسترش داده و معتقد است که اعضای غیر پرو آیفون که در سال 2023 راه‌اندازی می‌شوند به فناوری پروموشن ارتقا نمی‌یابند زیرا زنجیره تامین اپل نمی‌تواند از آن پشتیبانی کند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های نوکیا 105 نسخه سال 2023 و نوکیا 106 4G در هند معرفی شدند

البته این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ و ال‌جی (دو سازنده پنل‌های LTPO OLED برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس اپل)، در صورت شروع تولید انبوه نمایشگر مشابه برای مدل‌های ارزان‌تر آیفون 15 در سال آینده، بیش از ظرفیت خود کار کنند. علاوه بر این، اپل باید قیمت درخواستی این نسخه‌ها را افزایش دهد زیرا پنل‌های سطح بالا جزو پرهزینه‌ترین اجزای یک گوشی هوشمند هستند.

احتمالاً تمام مدل‌های آیفون 15 سال آینده به قابلیت داینامیک آیلند مجهز خواهند شد

رویکردهای دیگر اپل برای افزایش تمایز بین مدل‌های پرو و ​​غیرپرو؟

یکی دیگر از راه‌هایی که شایعه شده اپل برای افزایش تمایز بین مدل‌های پرو و ​​غیرپرو استفاده خواهد کرد، رویکردی است که در سال جاری شروع کرده است. شایعه شده است که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس دارای پردازنده جدیدتر و پیشرفته‌تر A17 Bionic هستند که گفته می‌شود بر اساس معماری 3 نانومتری TSMC ساخته شده است، در حالیکه انتظار می‌رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای A16 Bionic (همان پردازنده بکارگرفته‌شده در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس) باشند.

جدای از این، در سال 2023 می‌توانیم شاهد تمایز در سایر زمینه‌ها نیز باشیم، این استراتژی است که اپل ممکن است برای افزایش حاشیه‌ها با فروش بیش از حد مدل‌های پرو اعمال کند.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>