جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
رسمی؛ رویداد گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ 12 بهمن برگزار می‌شود

رسمی؛ رویداد گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ 12 بهمن برگزار می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته گذشته، سامسونگ کلمبیا به‌طور تصادفی با ایجاد یک صفحه مخصوص برای گلکسی آنپکد 2023 (Galaxy Unpacked 2023)، تاریخ این رویداد را تأیید کرد. البته این صفحه بعداً حذف شد، اما این شرکت کره‌ای امروز دعوت‌نامه‌هایی را برای این رویداد که در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) ساعت 18 به وقت گرینویچ آغاز خواهد شد، ارسال کرده است.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و اولین رویداد آنپکد حضوری در سه سال از زمان شروع همه‌گیری کووید 19 خواهد بود. همچنین این رویداد در وب‌سایت رسمی سامسونگ و کانال یوتیوب آن برای کسانی که نتوانستند در آن شرکت کنند به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

رسمی؛ رویداد گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ 12 بهمن برگزار می‌شود

سامسونگ در معرفی رسمی خود به صراحت از سری گلکسی S23 نامی نبرده است، اما در پست منتشرشده آن آمده است:

عصر جدیدی از نوآوری در گلکسی در راه است. نوآوری‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکانات باورنکردنی را برای مردم امروز و فراتر از آن فراهم کنند. سری جدید گلکسی S نمونه‌ای از چگونگی تعریف تجربه برتر نهایی ما خواهد بود.

البته جملات بالا تایید می‌کنند که این شرکت در تاریخ 1 فوریه از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری گلکسی S23 از سه گوشی هوشمند گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا تشکیل شود. شایعه شده است که نسخه اولترا دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است.

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از لپ‌تاپ های جدید خود رونمایی کند، اما هنوز خبری از این برند در مورد نوت‌بوک‌ها یا گوشی‌های هوشمند جدید منتشر نشده است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ چند تیزر درباره محصولات آینده را در آستانه رویداد گلکسی آنپکد 2023 در 1 فوریه منتشر کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *