Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات فنی وان‌پلاس 11 پرو فاش شد: پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ سریع 100 واتی

مشخصات فنی وان‌پلاس 11 پرو فاش شد: پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ سریع 100 واتی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته گذشته، اکانت توییتری OnLeaks، تصاویر رندر گوشی هوشمند وان پلاس 11 پرو را به اشتراک گذاشت. اکنون همان منبع با مشخصات کامل این دستگاه بازگشته و جزییات اصلی پرچمدار بعدی این برند چینی را فاش کرده است.

بر اساس این اطلاعات، وان‌پلاس 11 پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که انتظار می‌رود در ماه نوامبر در رویداد اسنپدراگون کوالکام به‌طور رسمی معرفی شود. این گوشی هوشمند احتمالاً سیستم‌عامل اندروید 13 را تحت رابط کاربری OxygenOS 13 را اجرا می‌کند. در بخش حافظه، انتظار می‌رود این محصول با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود، در حالیکه مدل پایه آن دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

وان‌پلاس 11 پرو از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی امولد با وضوح +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حفره پانچ در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که از نظر وضوح نسبت به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی 10 پرو کاهش یافته است، استفاده خواهد کرد.

در بخش دوربین‌، این گوشی از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی که یک سنسور تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری به آن می‌پیوندد، بهره می‌برد. سیستم دوربین نیز با ماژول Hasselblad ارائه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
شارپ از گوشی میان رده سنس ۸ رونمایی کرد

این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات خواهد بود، اما مشخص نیست که آیا این سرعت تنها در آسیا و اروپا به 100 وات می‌رسد یا واحدهای آمریکای شمالی نیز این سرعت را دریافت خواهند کرد.

سایر ویژگی‌های برجسته وان پلاس 11 پرو عبارتند از نوار لغزنده هشدار، اسکنر اثر انگشت در صفحه‌نمایش و پشتیبانی از Dolby Atmos. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک پورت USB-C در پایین خواهد بود و گزینه‌های اتصال بی‌سیم آن شامل بلوتوث 5.2 و وای فای 6E است و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>