Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ویوو T3x با برچسب قیمتی کمتر از 200 دلاری به بازار معرفی شد

گوشی ویوو T3x با برچسب قیمتی کمتر از 200 دلار روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ویوو از جدیدترین گوشی میان‌رده خود تحت عنوان “ویوو T3x” رونمایی کرد. در این مطلب به شرح مختصری از مشخصات کلیدی، گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی این دستگاه خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ویوو T3x

ویوو T3x دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.72 اینچی با “رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی” است. علاوه بر این دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه‌شده در حفره پانچ این نمایشگر مسئولیت ثبت تصاویر سلفی باکیفیت را برعهده دارد.

با حرکت به سمت قاب پشتی جدیدترین گوشی میان‌رده ویوو با جزیره دوربین دایره‌ای شکل این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره، سیستم دوربین دوگانه متشکل از “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی” را در دل خود جای داده است.

گوشی ویوو T3x با برچسب قیمتی کمتر از 200 دلاری به بازار معرفی شد

ویوو T3x به تراشه “اسنپدراگون 6 نسل 1” کوالکام مجهز بوده و از رم دارای حداکثر ظرفیت “8 گیگابایتی” و فضای ذخیره‌سازی دارای حداکثر ظرفیت “256 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. با این حال، لازم به ذکر است ویوو امکان ارتقاء ظرفیت ذخیره‌سازی ویوو T3x از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSD) را در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های ویوو V25 و ویوو V25 پرو به‌صورت رسمی معرفی شدند

جدیدترین گوشی میان‌رده ویوو به یک باتری بزرگ “6000 میلی‌آمپر ساعتی” با پشتیبانی از “شارژ سیمی 44 واتی” مجهز بوده و به ادعای ویوو، پس از گذشت 4 سال این باتری همچنان قادر است 80 درصد از ظرفیت خود را حفظ نماید. لازم به ذکر است، این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری Funtouch OS 14 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد. از سایر مشخصات این گوشی میان‌رده می‌توان به پشتیبانی آن از “استاندارد IP64 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)” و “اتصال به شبکه فایوجی (5G)” اشاره داشت.

گوشی ویوو T3x با برچسب قیمتی کمتر از 200 دلاری به بازار معرفی شد

ویوو T3x در 2 گزینه رنگی “سبز کم‌رنگ/ Celestial Green” و “بادمجانی روشن/ Crimson Bliss” از 24 آوریل (3 اردیبهشت) روانه بازار خواهد شد. جزئیات قیمتی این دستگاه به شرح زیر است:

  • پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی”: 161 دلار
  • پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 197 دلار

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>