Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو با نمایشگر اولد و رنگ مشکی مات معرفی شد

لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو با نمایشگر اولد و رنگ مشکی مات معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسر به‌تازگی از نسخه‌ی مشکی لپ تاپ سوییفت گو 16 پرو (Swift Go 16 Pro Black Edition) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که برای عرضه در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی با رنگ مشکی مات و نمایشگر ۱۶ اینچی اولد را ارائه می‌دهد. لپ‌تاپ جدید ایسر، افراد حرفه‌ای و کاربرانی که خواهان ترکیبی از زیبایی، عملکرد و دوام هستند را هدف قرار داده است. برای آشنایی با مشخصات نسخه‌ی مشکی سوییفت گو 16 پرو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو

لپ تاپ سوییفت گو 16 پرو به نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل در دو کانفیگ مختلف مجهز است. اولین گزینه شامل پردازنده‌ی Core i5-13420H اینتل با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 می‌شود و کانفیگ قدرتمندتر این لپ‌تاپ، از پردازنده‌ی Core i7-13620H و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 استفاده می‌کند. هر دو کانفیگ دارای یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe Gen 4 هستند که امکان ارتقاء آن تا ۲ ترابایت نیز وجود دارد تا ایسر هم نیاز کاربران به سرعت بالا را برآورده کند و هم در راضی کردن کاربرانی که فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌خواهند، موفق ظاهر شود.

همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 با وزنی کمتر از 1 کیلوگرم رونمایی شد!

لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو با نمایشگر اولد و رنگ مشکی مات معرفی شد

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ ایسر، نمایشگر باکیفیت آن است. پنل ۱۶ اینچی اولد سوییفت گو 16 پرو از رزولوشن 3.2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد تا تصاویر روان و واضحی را با رنگ‌های زنده و زیبا تضمین کند. به‌لطف این نمایشگر قابل توجه، لپ‌تاپ ۱۶ اینچی ایسر هم برای حرفه‌ای‌ها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود و هم برای انجام کارهای خلاقانه و هنری دستگاه توانمندی به حساب می‌آید.

گزینه‌های اتصال لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو شامل یک اسلات کارت حافظه‌ی microSD، پورت HDMI 2.1، دو پورت USB Type-C و یک پورت تاندربولت 4 می‌شوند و پشتیبانی از شارژ سریع نیز ارائه شده است. این لپ‌تاپ یک وبکم با رزولوشن 1٬440p دارد که می‌تواند نویز صدا را به‌لطف فناوری PurifiedVoice و با هوش مصنوعی کاهش دهد تا صدای واضحی را در جریان کنفرانس‌ها و تماس‌های ویدیویی فراهم کند.

لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو با نمایشگر اولد و رنگ مشکی مات معرفی شد

نسخه‌ی مشکی لپ تاپ ایسر سوییفت گو 16 پرو با پردازنده‌ی Core i5-13420H اینتل در اوایل سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ با قیمت ۱٬۰۹۹ یورو عرضه خواهد شد، در حالی که مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i7-13620H در همان مقطع با قیمت ۱٬۲۹۹ یورو برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>