Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسر لپ تاپ 14 اینچی Swift Go را روانه بازار کرد

ایسر لپ تاپ 14 اینچی Swift Go را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ایسر (Acer) سرانجام لپ تاپ سویفت گو 14 (Swift Go 14) را معرفی کرد تا رسماً اولین لپ‌تاپ مجهز به هوش مصنوعی خود را روانه‌ی بازارها کرده باشد. این دستگاه از جدیدترین پردازنده‌های Core Ultra اینتل با واحد پردازنده‌‌ی گرافیکی Intel Arc و Intel AI Boost بهره می‌برد. برای آشنایی با سایر مشخصات لپ تاپ Swift Go 14 با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ Swift Go 14

ایسر لپ تاپ 14 اینچی Swift Go را با پنل IPS و 512 گیگابایت SSD عرضه کرد

لپ‌تاپ جدید ایسر از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی لمسی IPS با رزولوشن ۱.۵K و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ برخوردار است و تصاویر واضح و پرطراوتی را ارائه می‌کند. قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی لپ تاپ ۱۴ اینچی Swift Go شامل فناوری AlterView و AI Zone ایسر می‌شوند و کیفیت صدا و تصویر را بهبود می‌دهند. این دستگاه همچنین از هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت در ویندوز و Acer PurifiedView جهت بهبود تجربه‌های ویدیویی بهره‌مند است.

لپ تاپ Swift Go 14 ایسر از پردازنده‌های Core Ultra 5 و Core Ultra 7 اینتل که برای ارائه‌ی عملکرد قدرتمند اما کم‌مصرف طراحی شده‌اند، استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، ایسر لپ‌تاپ ۱۴ اینچی خود را به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD مجهز کرده است و قابلیت‌های هوش مصنوعی این دستگاه مانند Acer QuickPanel و LifeConnect جهت آسان‌تر کردن تعاملات کاربری، خصوصاً هنگام جلسات آنلاین و مجازی به‌کار گرفته می‌شوند. لپ تاپ Swift Go 14 ایسر به‌لطف برنامه‌ی Unison اینتل دارای «Intel Killer Intelligence Center» است تا امکان اتصال یکپارچه و همگام‌سازی دستگاه‌های مختلف را در کنار تنظیمات قابل شخصی‌سازی ارائه دهد.

همچنین مطالعه کنید
آنر سه لپ‌تاپ مجیک‌بوک 16، 16 پرو و V 14 را معرفی می‌کند

از سایر ویژگی‌های قابل توجه‌ این لپ‌تاپ باید به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی از طریق USB-C و همچنین یک وبکم با وضوح ۱۴۴۰p QHD اشاره کرد. ایسر پورت‌های زیادی را نیز در طراحی لپ تاپ ۱۴ اینچی Swift Go لحاظ کرده است و کاربران به یک پورت USB 3.2، یک پورت USB 3.2 نسل ۱ با شارژ هنگام خاموشی، یک پورت USB Type-C با ورودی DC و یک پورت HDMI دسترسی دارند.

ایسر برچسب قیمتی ۸۴٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱٬۰۲۲ دلار) را برای لپ‌تاپ Swift Go 14 در نظر گرفته است و این دستگاه هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart در کشور هند به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>