Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Frostpunk 2

تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 و جزئیات نسخه دیجیتال دیلاکس آن اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی 11 بیت (11bit) در جریان نمایش «Xbox Partner Preview» مایکروسافت نه‌تنها گیم‌پلی جدیدی از بازی موردانتظار The Alters را به اشتراک گذاشت، که با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 برای کامپیوتر نیز پرده برداشت. علاوه‌بر رونمایی از تاریخ عرضه، جزئیات نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس (Digital Deluxe Edition) این بازی شهرسازی بقامحور هم اعلام شد.

این نسخه‌ی ویژه از بازی Frostpunk 2 با محتوا و مزایای زیادی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و سه بسته‌ی الحاقی پولی که برای بعد از عرضه در نظر گرفته شده‌اند را نیز به دست دارندگان نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس خواهد رساند. استودیوی 11 بیت همچنین تأیید کرد که خریداران این نسخه از بازی می‌توانند بخش داستانی آن را ۷۲ ساعت قبل از عرضه‌ی جهانی تجربه کنند.

تاریخ انتشار بازی Frostpunk 2 و جزئیات نسخه دیجیتال دیلاکس آن اعلام شد

در کنار این موارد، نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس Frostpunk 2 حتی یک بتای ۷ روزه از حالت سندباکس بازی که برای ماه آوریل در نظر گرفته شده است را نیز برای دارندگان این نسخه در دسترس قرار خواهد داد. از دیگر مزایا و محتواهای نسخه‌ی ویژه‌ی این عنوان باید به کتاب هنری دیجیتال، موسیقی متن و رمان دیجیتال «Warm Flesh» اشاره کرد. گفتنی است که این رمان، گزیده‌ای جذاب از کتاب آنتالوژی Frostpunk که در آینده به انتشار خواهد رسید را شامل می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه اول آوریل 2024 مشخص شدند

بازی Frostpunk 2 در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۴ (۴ مرداد ۱۴۰۳) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس این بازی نیز برنامه‌ریزی شده‌اند اما در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>