Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از نسخه 2024 لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ رونمایی کرد

ایسوس از نسخه 2024 لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ایسوس نسخه‌ی ۲۰۲۴ لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ (ExpertBook B3 Flip 2024) را معرفی کرد. جدیدترین نسخه‌ی این فلیپ‌بوک با بهبودهای متعددی روبه‌رو بوده و خصوصاً از نظر پردازنده‌ی مرکزی ارتقاء یافته است. هنوز برچسب‌های قیمتی مدل‌های ۲۰۲۴ لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ اعلام نشده‌اند اما این دستگاه‌ها ویژگی‌های جذابی در راستای بهبود بهره‌وری، اتصال و تجربه‌ی کاربری ارائه می‌کنند. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین لپ‌تاپ ایسوس، با اِروتِک همراه باشید.

لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ (۲۰۲۴)

ایسوس از نسخه 2024 لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ رونمایی کرد

لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ دارای یک طراحی چندمنظوره است و لولای ۳۶۰ درجه‌ای آن، انعطاف‌پذیری کامل نمایشگر را ممکن می‌کند. این طراحی نوآورانه‌ی ایسوس برای لولای لپ‌تاپ جدید خود، کاربران را قادر می‌سازد تا به‌راحتی بین حالت‌های لپ‌تاپ، تبلت، خیمه‌شکل و ایستاده جابه‌جا شوند و در سناریوهای مختلف از این لپ‌تاپ استفاده کنند. علاوه‌بر این، دوربین لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ ایسوس زاویه‌ی دید جدیدی را ارائه می‌دهد، در حالی که قلم لمسی (Stylus) مجهز به شارژ سریع این محصول نیز در فراهم کردن ورودی‌های مستقیم و بهبود بهره‌وری کاربران مفید ظاهر می‌شود.

گزینه‌هایی که برای انتخاب پردازنده‌ی اکسپرت بوک B3 فلیپ در اختیار دارید عبارت‌اند از:

  • پردازنده‌ی ۱٫۸ گیگاهرتزی Core™ 7 150U اینتل (با ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش و ۱۰ هسته)
  • پردازنده‌ی ۱٫۴ گیگاهرتزی Core™ 5 120U اینتل (با ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش و ۱۰ هسته)
  • پردازنده‌ی ۱٫۲ گیگاهرتزی Core™ 3 100U اینتل (با ۱۰ مگابایت حافظه‌ی کش و ۶ هسته)
  • پردازنده‌ی ۱٫۷ گیگاهرتزی Core™ i7-1355U اینتل (با ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش و ۱۰ هسته، با حداکثر فرکانس ۵٫۰ گیگاهرتزی)
  • پردازنده‌ی ۱٫۳ گیگاهرتزی Core™ i5-1335U اینتل (با ۱۲ مگابایت حافظه‌ی کش و ۱۰ هسته، با حداکثر فرکانس ۴٫۶ گیگاهرتزی)
  • پردازنده‌ی ۱٫۲ گیگاهرتزی Core™ i3-1315U اینتل (با ۱۰ مگابایت حافظه‌ی کش و ۶ هسته، با حداکثر فرکانس ۴٫۵ گیگاهرتزی)

شایان ذکر است که این لپ‌تاپ بدون گزینه‌ی واحد پردازش گرافیکی جداگانه روانه‌ی بازار خواهد شد. نوت‌بوک جدید ایسوس به یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 1080P و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی مجهز است که در دو نسخه‌ی مختلف با روشنایی ۲۵۰ نیت یا ۴۰۰ نیت و پشتیبانی ۴۵ درصدی یا ۷۲ درصدی از گستره‌ی رنگی NTSC در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، گزینه‌های اتصال جامعی نیز برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده‌اند و می‌توان شاهد پورت‌های تاندربولت 4، USB-A و RJ45، همراه با اسلات کارت حافظه‌ی Micro-SD و رابط‌های صوتی بود.

همچنین مطالعه کنید
ایسوس لپ‌تاپ زنبوک 14ایکس اولد (نسخه فضایی) را با یک نمایشگر خارجی عرضه کرد

این لپ‌تاپ از محافظ آنتی باکتریال بهره می‌برد و نمایشگر آن موفق به کسب تأییدیه‌ی TÜV شده است تا تحت فشار قرار نگرفتن چشم‌های کاربران در اثر استفاده‌ی روزانه را تضمین کند. افزون بر این موارد، لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ ایسوس از گزینه‌های اتصال پیشرفته‌ای همانند WiFi 6E که با فناوری وای‌فای مستر ایسوس (WiFi Master) بهبود یافته است و همچنین گزینه‌ی اختیاری سیم‌کارت نانو 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این لپ‌تاپ، بهره‌مندی آن از فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته است که تجربه‌های یادگیری از راه دور و برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات را بهبود می‌بخشد. فناوری نویز کنسلینگ دو طرفه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی لپ‌تاپ جدید ایسوس از الگوریتم‌های پیچیده‌ی ماشین لرنینگ (Machine-Learning) برای حذف صداهای پس‌زمینه و تضمین تماس‌ها و چت‌های صوتی و ویدیویی واضح استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، فناوری نوآورانه‌ی نویز کنسلینگ سه‌بعدی (3DNR) و پوشش وبکم نیز در بهبود چنین تجربه‌هایی سهیم هستند.

درباره‌ی مقاوم بودن این محصول هم باید گفت که لپ تاپ اکسپرت بوک B3 فلیپ ایسوس با بهره‌مندی از گواهی MIL-STD 810H، قادر به تحمل فشارهای استفاده‌ی روزانه خواهد بود. این نوت‌بوک تحت آزمایش‌های سخت فشار و سقوط قرار گرفته و از دوام و پایداری آن اطمینان حاصل شده است. یک لایه‌ی محافظ ضد آب وظیفه‌ی جلوگیری از نفوذ مایعات را برعهده دارد، در حالی که پوشش‌های ضد باکتری روی صفحه‌کلید از هجوم باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>