Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند راگ زفیروس G16 ایسوس عرضه شد

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند راگ زفیروس G16 ایسوس روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس به‌تازگی یک لپ تاپ گیمینگ جدید با نام «ROG Zephyrus G16» (راگ زفیروس G16) را روانه‌ی بازار کرد. برای آشنایی با مشخصات و قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ که از سخت‌افزار قدرتمندی هم بهره‌مند است، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ‌تاپ راگ زفیروس G16

چند هفته‌ پیش، فروش لپ تاپ گیمینگ راگ زفیروس G16 ایسوس در اروپا آغاز شد و این لپ‌تاپ حالا به بازارهای آسیایی نیز راه پیدا کرده است. راگ زفیروس G16 به سخت‌افزار چشمگیری مجهز می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند بهترین مدل این لپ‌تاپ را با پردازنده‌ی Core Ultra 9 اینتل که از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی برخوردار است، سفارش دهند. این پردازنده‌ی مرکزی با کارت گرافیک بسیار قدرتمند GeForce RTX 4090 انویدیا جفت شده است و بازیکنان به‌لطف ماکس سوئیچ (MUX) و فناوری «Advanced Optimus» انویدیا می‌توانند انتظار بهترین عملکرد ممکن از این لپ‌تاپ را داشته باشند.

یکی دیگر از جنبه‌های قابل توجه‌ی این لپ‌تاپ گیمینگ، بهره‌مندی آن از یک نمایشگر ۱۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی، سرعت پاسخ‌دهی بسیار پایین ۰٫۲ میلی‌ثانیه‌ای و رزولوشن 2.5K است. با توجه به چنین مشخصات قدرتمندی، ایسوس لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود را به فن‌های نسل دومی Arc Flow مجهز کرده است تا خنک‌کنندگی این دستگاه را بهبود بخشد. لپ‌تاپ راگ زفیروس G16 ایسوس تنها ۱٫۸۵ کیلوگرم وزن دارد و انرژی آن توسط یک باتری ۹۰ وات‌ساعتی، که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، تأمین می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که این دستگاه تنها در عرض ۳۰ دقیقه می‌تواند از ۰ به ۵۰ درصد شارژ برسد.

قیمت لپ‌تاپ راگ زفیروس G16

ایسوس برای لپ‌تاپ ROG Zephyrus G16 برچسب قیمتی ۱۸۹٬۹۹۰ روپیه (حدود ۲٬۲۸۷ دلار آمریکا) را در نظر گرفته است. این لپ‌تاپ از طریق وب‌سایت رسمی برند ایسوس، فروشگاه آنلاین Flipkart و آمازون همراه با خرده‌فروشی‌ها و نمایندگی‌های ایسوس برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید
ال جی از لپ تاپ های جدید سری Gram با اندازه‌های مختلف رونمایی کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

2 پاسخ

  1. این الان قیمتش ۱۲۸ میلیونه بیاد ایران میشه ۳۰۰میلیون
    وطنم…..ای شکوه پا برجااااااااااااا✌️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>