جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
لنوو از لپ تاپ گیمینگ لیجن Y9000X مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ گیمینگ لیجن Y9000X مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی لنوو روز گذشته از مدل ۲۰۲۴ لپ تاپ گیمینگ قدرتمند لیجن Y9000X خود رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این لپ‌تاپ گیمینگ جدید، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ لیجن Y9000X لنوو مدل ۲۰۲۴

لپ‌تاپ لیجن Y9000X از یک نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی DCI-P3، فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision)، ابزار مدیریت رنگ و کالیبره کردن X-Rite، عمق رنگ ۱۰ بیت و حداکثر روشنایی ۴۳۰ نیتی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش باکیفیت، توان ارائه‌ی جزئیات واضح و پرطراوت بازی‌ها را دارد و بازیکنان را با تصاویر خیره‌کننده‌ی خود در بازی غوطه‌ور خواهد کرد. علاوه‌بر این، لپ‌تاپ گیمینگ جدید لنوو با یک صفحه‌کلید RGB، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت و یک باتری داخلی ۹۹٫۹ وات‌ساعتی جهت بازی کردن متوالی و طولانی عرضه می‌شود.

در رابطه با سخت‌افزار این لپ‌تاپ قدرتمند اما باید خبر داد که کاربران با خرید این محصول به پردازنده‌ی قدرتمند Core i9-14900HX اینتل با ۲۴ هسته، ۳۲ رشته و حداکثر فرکانس تک‌هسته‌ای ۵٫۸ گیگاهرتزی دسترسی خواهند داشت. عملکرد گرافیکی این لپ‌تاپ نیز به پردازنده‌‌ی گرافیکی RTX 4070 با ۸ گیگابایت VRAM از نوع GDDR6 سپرده شده است تا گیم‌پلی روان و پرجزئیاتی را به بازیکنان ارائه دهد. این لپ‌تاپ همچنین با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و یک حافظه‌ی SSD یک ترابایتی TLC روانه‌ی بازارها می‌شود. این لپ‌تاپ از معماری اتلاف گرمای «Qiankun» استفاده می‌کند و حتی در جریان تجربه‎‌ی مداوم بازی‌های سنگین نیز به‌شکلی کارآمد از پس مدیریت حرارت دستگاه برمی‌آید.

لنوو از لپ تاپ گیمینگ لیجن Y9000X مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد

اگر مشخصات مدل ۲۰۲۴ لپ تاپ گیمینگ لیجن Y9000X لنوو را با مدل ۲۰۲۳ آن مقایسه کنیم، این لپ‌تاپ به‌جای پردازنده‌ی «Core i9-13900H» اینتل، به پردازنده‌ی متفاوتی مجهز شده اما از نظر نمایشگر و واحد پردازنده‌ی گرافیکی ثابت باقی مانده است.

گزینه‌های اتصال مدل جدید لیجن Y9000X نیز شامل یک اسلات کارت SD، پورت USB-C، پورت USB 3.2 نسل ۲، پورت Thunderbolt 4، پورت HDMI2.1 و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون می‌شود تا توان برآورده کردن نیازهای مختلف لوازم جانبی و صفحه‌نمایش خارجی را داشته باشد.

در حال حاضر، پیش‌فروش نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی i9-14900HX و RTX 4060 همراه با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۳٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۹۵۰ دلار) آغاز شده است و نسخه‌ی دارای پردازنده‌ی i9-14900HX و RTX 4070 همراه با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت ۱۴٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۲٬۰۸۶ دلار) به بازارها راه پیدا خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *