Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تمامی نسخه‌های سری اوپو رنو 11 به هوش مصنوعی مولد مجهز خواهند شد!

تمامی نسخه های سری اوپو رنو 11 به هوش مصنوعی مولد مجهز خواهند شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوپو ضمن انتشار یک بیانیه رسمی جزئیات بیشتری در رابطه با مرکز هوش مصنوعی اوپو را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این مرکز با هدف تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی و کاوش در طیف گسترده‌تری از محصولات و ویژگی‌های هوش مصنوعی کاربر محور فعالیت می‌کند و بستر مناسبی برای به اشتراک‌گذاری آخرین قابلیت‌های هوش مصنوعی با کاربران را برای کمپانی اوپو فراهم می‌سازد. علاوه بر این، با استناد به این بیانیه، گوشی‌های سری اوپو رنو 11 (که در اواخر سال گذشته میلادی رونمایی شدند) در سه ماهه دوم سال 2024 به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد مجهز خواهند شد.

در حالیکه کمپانی اوپو از به اشتراک‌گذاری فهرست کامل این دسته از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد سر باز می‌زند اما تایید کرده است که در این ویژگی‌های جدید، قابلیت “پاک‌کن هوش مصنوعی (ابزاری کاربردی برای حذف اشیاء موجود در عکس توسط هوش مصنوعی)” نیز گنجانده شده است. علاوه بر این با استناد به این بیانیه، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در گوشی‌های هوشمند سری رنو 11 در سطح بین‌المللی عرضه شده و این قابلیت‌ها تنها به نسخه‌های چینی این سری منحصر نخواهد بود.

پیت لاو (Pete Lau/ مدیر محصول ارشد کمپانی اوپو)، در خصوص این بیانیه، اظهار داشت:

همان‌طور که گوشی‌های هوشمند پس از گوشی‌های کلاسیک (Feature Phone) دنیای گوشی‌های تلفن‌همراه را دگرگون ساختند گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی (به عنوان نسل بعدی گوشی‌های تلفن همراه)، سومین مرحله از تحولی بزرگ در صنعت گوشی‌های همراه را آغاز خواهند کرد. در عصر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، هر دو صنعت “تلفن‌همراه” و “تجربه کاربری” تغییراتی انقلابی را تجربه خواهند کرد. کمپانی اوپو نیز در تلاش است هم‌سو با این جریان، نقشی کلیدی به عنوان مشارکت‌کننده و مروج‌دهنده گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را ایفاء کند.

در حال حاضر سری اوپو رنو 11 سه دستگاه “اوپو رنو 11، اوپو رنو 11 پرو و اوپو رنو 11F” را در بر می‌گیرد. با این حال تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با قصد اوپو برای گسترش سری اوپو رنو 11 یا عرضه سری اوپو رنو 12 در دست نیست.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی V23i با تراشه دایمنسیتی 700 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت در یک پایگاه چینی رویت شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>