Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

CES 2024؛ لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro 17 با پردازنده نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

CES 2024؛ لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 17 با پردازنده نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته نمایشگاه CES 2024 میزبان رونمایی از لپ تاپ ایسر نیترو 17 (Acer Nitro 17) با شماره مدل “AN17-72” بود. کمپانی ایسر در طراحی و توسعه این لپ‌تاپ بر روی “بهبود عملکرد”، “ارتقاء قابلیت‌های ضروری برای گیمینگ” و “بهبود عملکرد در حین انجام هم‌زمان چندین کار (مالتی تسکینگ)” تمرکز داشته است. برای آشنایی با مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری این لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی لپ تاپ ایسر نیترو 17‏

لپ تاپ ایسر نیترو 17 به صفحه نمایش 17 اینچی با “رزولوشن QHD و نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی” مجهز می‌باشد و به واسطه پشتیبانی از تکنولوژی “NVIDIA Advanced Optimus/کنترل نمایشگر از طریق DDS و بهبود کیفیت تصویر”، تجربه بصری همه‌جانبه و فراگیری را برای گیمرهای حرفه‌ای و سایر کاربران به ارمغان می‌آورد.

لپ تاپ ایسر نیترو 17 از جدیدترین پردازنده‌های نسل چهاردهم Core i7 (حداکثر Core-i7 14700HX) کمپانی اینتل و پردازنده‌های گرافیکی از سری جی فورس RTX 40 کمپانی انویدیا (حداکثر RTX 4060) پشتیبانی کرده و از طریق فناوری DLSS 3.5 (افزایش نرخ فریم) به قابلیت‌های هوش مصنوعی خود بهبود می‌بخشد. این لپ‌تاپ به واسطه پشتیبانی از سخت‌افزارهای میان‌رده اما قدرتمندی نظیر “پردازنده Core i7 اینتل و کارت گرافیک جی فورس RTX 4060 انویدیا، بستر مناسبی برای تجربه گیمینگ بی‌نظیر با قیمتی مقرون‌به‌صرفه را برای علاقه‌مندان دنیای گیمینگ فراهم می‌سازد.

علاوه بر این، لپ تاپ ایسر نیترو 17 با پشتیبانی از رم “نوع DDR5 با حداکثر سرعت کلاک 5600 مگاهرتزی و ظرفیت 32 گیگابایتی” و هارد SSD “نوع PCIe NVMe با ظرفیت حداکثر 2 ترابایتی” ارائه عملکرد روان در هنگام استفاده در “اوقات فراغت، گیمینگ و حتی کار” را برای کاربران خود تضمین می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ قدرتمند لنوو لیجن 9i روانه بازار شد

سیستم خنک‌کننده پیشرفته این لپ‌تاپ “چهار فن دوگانه، سیستم‌های اگزوز (خروجی) چهارگانه و گریس حرارتی فلزی مایع بر روی پردازنده” را در خود جای داده است و با به حداقل رساندن گازهای تولید شده و دفع گرما، بهره‌وری طولانی‌مدت را نوید می‌دهد. علاوه بر این، کمپانی ایسر برخی از قابلیت‌های ارتباطی (مبتنی بر هوش مصنوعی) کاربردی را در لپ تاپ ایسر نیترو 17 گنجانده است. به عنوان مثال، نرم افزار NitroSense Acer با در اختیار دادن کنترل بخش‌های مختلف سخت‌افزاری لپ‌تاپ به کاربر، به او اجازه می‌دهد بر روی نحوه عملکرد دستگاه نظارت داشته باشد.

لپ تاپ ایسر Nitro 17 با ارائه مجموعه جامعی از پورت‌های اتصال از جمله “دو پورت USB-Type C (تاندربولت 4)، یک پورت HDMI 2.1 و یک کارت‌خوان میکرو اس‌دی (Micro SD)” گزینه‌های اتصال متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، این لپ‌تاپ با رابط اترنت “Killer DoubleShot Pro Ethernet E3100G” سازگار است و به واسطه پشتیبانی از فناوری اتصال به Wi-Fi 6E، اتصال (کابلی و بی‌سیم) اینترنتی مطمئن و سریعی را برای کاربران تضمین می‌کند.

از سایر مشخصات لپ تاپ ایسر نیترو 17 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از قابلیت‌های ارتباطی بهبودیافته نظیر: Acer PurifiedVoice 2.0 با 3 تنظیمات میکروفونه و DTS:X Ultra (افزایش وضوح صدا پخش‌شده از بلندگوها)
  • بهره‌مندی از وب‌کم با وضوح HD (بهبود یافته توسط راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Acer PurifiedView)
  • بهره‌مندی از اشتراک یک ماهه Game Pass Ultimate ایکس‌باکس (امکان دسترسی رایگان به کتابخانه بازی‌های ویدیویی ایکس باکس)

لپ تاپ ایسر Nitro 17 با شماره مدل “AN17-72” تا اواخر ماه میلای جاری (ژانویه) با برچسب قیمتی 1249.99 دلاری به بازارهای کشورهای ناحیه آمریکا شمالی عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>