جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با این برنامه جدید اینتل، می‌توانید گوشی‌های اندرویدی یا iOS خود را از رایانه شخصی کنترل کنید

با این برنامه جدید اینتل، می‌توانید گوشی‌های اندرویدی یا iOS خود را از رایانه شخصی کنترل کنید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ابزار اینتل که قرار است با فون لینک (Phone Link)، برنامه مایکروسافت که به شما امکان می‌دهد از طریق رایانه شخصی به گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید، اکنون به‌طور رسمی معرفی شده است. نام این برنامه Unison است و از فناوری شرکت Screenovate استفاده می‌کند که اینتل به‌تازگی آن را خریداری کرده است. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن با اروتک همراه باشید.

برخلاف شباهت این برنامه با برنامه اختصاصی مایکروسافت، باید گفت که Unison فراتر از محصول مایکروسافت است چراکه با کمک آن می‌توان هر دو دستگاه اندرویدی و iOS، یعنی آیفون‌ها را از یک رایانه ویندوزی کنترل کرد. ما شما را در این مطلب با این ابزار جالب و مفید آشنا خواهیم کرد. بنابراین، می‌توانید از برنامه Unison اینتل برای استفاده از گوشی خود از رایانه شخصی استفاده کنید.

با این برنامه جدید اینتل، می‌توانید گوشی‌های اندرویدی یا iOS خود را از رایانه شخصی کنترل کنید

ویژگی “موبایل لینک” Unison به شما امکان می‌دهد تماس برقرار کنید، اعلان‌ها را بررسی کنید، به پیام‌ها پاسخ دهید و فایل‌ها را انتقال دهید.

البته تعدادی از الزامات برای استفاده از Unison وجود دارد. اول از همه، اینتل وعده داده است که این ابزار ابتدا در تعدادی از لپ‌تاپ‌های منتخب با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Evo از سازندگانی مانند ایسر، اچ‌پی و لنوو قابل دسترسی خواهد بود. با این حال، برخی از کاربران توانستند برنامه را با موفقیت روی تعدادی دستگاه دیگر غیر از برندهای اشاره‌نشده در بالا نیز اجرا کنند. البته همه آنها ویندوز 11 را نصب کرده بودند.

همچنین مطالعه کنید
7 روش برای رفع مشکل پرش (سو سو زدن) نمایشگر گوشی

نصب برنامه نیز آسان است. پس از دانلود باید برنامه را در رایانه شخصی و گوشی خود باز کنید. سپس باید درخواست‌های مجوزی که ظاهر می‌شود را بپذیرید. درنهایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حین استفاده از گوشی خود منتظر بمانید تا اتصال برقرار شود و کد QR را که روی صفحه رایانه شما نشان داده می‌شود اسکن کنید.

شما اکنون می‌توانید از ویژگی‌های مختلف Unison استفاده کنید زیرا گوشی شما قبلاً متصل شده است. با کمک این ابزار می‌توان سطح باتری را بررسی کرد، فایل‌ها را انتقال داد، تاریخچه تماس و پیام را مشاهده کرد و حتی می‌توانید به عکس‌ها و فیلم‌های موجود در گالری موبایل دسترسی داشته باشید.

این برنامه به روشی ساده اما کارآمد، کار می‌کند، نه مانند نحوه عملکرد برنامه Phone Link مایکروسافت. البته این واقعیت که این برنامه با iOS نیز سازگار است یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

نسخه موبایل و رایانه شخصی Unison هر دو به ترتیب از طریق گوگل پلی و اپ استور برای اندروید و آیفون برای دانلود در دسترس هستند.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>