Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 16 با پردازنده گرافیکی RTX 4070 انویدیا عرضه شد

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 16 با پردازنده گرافیکی RTX 4070 انویدیا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اچ پی لپ تاپ گیمینگ جدید اومن ۱۶ (HP Omen 16) را رسماً روانه‌ی بازار کرد. این شرکت اخیراً در رویداد CES 2024 از لپ‌تاپ‌های جدید Omen Transcend با مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی نیز رونمایی کرده بود و حالا نوبت لپ تاپ اچ پی اومن 16 (مدل ۲۰۲۴) شده تا به‌صورت رسمی در دسترس قرار بگیرد. برای آشنایی با مشخصات این لپ‌تاپ جدید با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 16 (مدل ۲۰۲۴)

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 16 با پردازنده گرافیکی RTX 4070 انویدیا عرضه شد

لپ‌تاپ اچ پی اومن ۱۶ دارای یک صفحه‌نمایش بلند ۱۶.۱ اینچی با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی sRGB، زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی‌ثانیه‌ای، پنل ضد تابش نور و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیتی است. این لپ‌تاپ گیمینگ به پردازنده‌ی مرکزی Core i7 14700HX اینتل مجهز شده و در کنار آن، از پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 4070 انویدیا استفاده می‌کند. اچ پی اومن ۱۶ همچنین تا حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی PCIe Gen4 NVMe را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انرژی این نوت‌بوک توسط یک باتری ۶ سلولی با ظرفیت ۸۳ وات‌ساعت تأمین می‌‎شود که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ از همان ابتدا به سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ مجهز است و از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی آن باید به مواردی نظیر دو اسپیکر تنظیم‌شده توسط Bang و Olufsen، وای‌فای 6E اینتل، بلوتوث ۵.۳، یک وبکم با رزولوشن FHD و دو میکروفون آرایه‌ای دیجیتال، صفحه‌کلیدی با اندازه‌ی کامل و نور پس‌زمینه‌ی ۴ منطقه‌ای RGB و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
ام اس آی از لپ‌تاپ‌های پرستیژ 13 و پرستیژ 16 سری AI Evo رونمایی کرد

قیمت و جزئیات خرید لپ تاپ اچ پی اومن 16

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 16 با پردازنده گرافیکی RTX 4070 انویدیا عرضه شد

لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی اومن ۱۶ در مدل تک‌رنگ مشکی (Shadow Black) موجود خواهد شد. این محصول ۲.۳۲ کیلوگرم وزن دارد و با یک ماه اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس، نسخه‌ی آزمایشی ۱۲ ماهه‌ی آنتی ویروس مکافی لایو سیف (McAfee LiveSafe) و نسخه‌ی «Home and Student 2021» مایکروسافت آفیس عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ در کشور هند با برچسب قیمتی ۱۶۰,۹۹۹ روپیه (حدود ۱,۹۳۸ دلار) برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>