Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت Star Wars Jedi: Survivor، گزینه‌های دسترسی‌پذیری جدیدی به بازی اضافه می‌کند

آپدیت Star Wars Jedi: Survivor، گزینه‌های دسترسی‌پذیری جدیدی به بازی اضافه می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Star Wars Jedi: Survivor در زمان عرضه عنوان بسیار جذاب و باکیفیتی بود اما بدون شک، مشکلات فنی متعدد آن بر واکنش‌های اولیه‌ی مخاطبان تأثیر گذاشت و نکته‌ی منفی بزرگی برای این بازی به حساب می‌آمد. اما از زمان عرضه تاکنون ‫استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) چندین پچ و به‌روزرسانی برای برطرف کردن مشکلات این بازی منتشر کرده تا عملکرد فنی آن را بر روی پلتفرم‌های مختلف بهبود دهد. با این حال، جدیدترین پچ بازی Star Wars Jedi: Survivor بر روی بهبود عملکرد فنی و حل مشکلات متمرکز نیست و به‌جای این موارد، بر روی موضوع مهم دیگری تمرکز می‌کند.

پچ ۸ بازی‌ Star Wars Jedi: Survivor به‌صورت اختصاصی متمرکز بر اضافه کردن ویژگی‌های دسترسی‌پذیری جدید به این عنوان است. برای شروع باید گفت که یک حالت کنتراست بالای تازه در دسترس قرار گرفته است که بازیکنان به‌کمک آن می‌توانند از غلظت رنگی محیط بکاهند و از رنگ‌ها به‌طور خاص برای عناصر مربوط به روایت داستان و گیم‌پلی بازی استفاده کنند تا آن‌ها را نسبت به قبل متمایزتر نشان دهند. همچنین یک قابلیت پینگ صوتی جدید نیز به بازی اضافه شده که هم به صورت غیرفعال و هم فعال امکان تشخیص اشیاء و عناصر محیطی قابل تعامل در نزدیکی بازیکنان را به اطلاعشان می‌رساند.

همچنین مطالعه کنید
ثبت بهترین آمار فروش یوبی سافت برای بازی اساسینز کرید میراژ

در پایان نیز باید به ۳ گزینه‌ی از پیش تنظیم‌شده برای حرکات آهسته اشاره کرد که علاوه‌بر امکان تغییر میزان آهسته کردن حرکات، بازیکنان حالا می‌توانند از بین گزینه‌های ۳۰ درصد، ۵۰ درصد و ۷۵ درصد، مقدار دلخواه خود را انتخاب کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. استودیوی ریسپاون اینترتینمنت همچنین تأیید کرده که نسخه‌های نسل هشتمی این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز در حال توسعه هستند و در تاریخ نامشخصی عرضه خواهند شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>