Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 ایسوس با مشخصات چشمگیر رونمایی شد

کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 ایسوس با مشخصات چشمگیر رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ایسوس به‌تازگی از کروم بوک پلاس جدید خود با نام «ExpertBook CX54» رونمایی کرد تا پتانسیل بالای لپ‌تاپ‌های مبتنی‌بر وب کروم بوک را بار دیگر یادآور شود. برای آشنایی با مشخصات این کروم بوک قدرتمند با اِروتِک همراه باشید.

کروم‌بوک‌ها روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود و این موضوع توسط کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 به‌شکل کاملاً واضحی به نمایش گذاشته شده است. این دستگاه که مجهز به پردازنده‌های اینتل در چهار مدل Core Ultra 5 125U و Core Ultra 5 135U و Core Ultra 7 155U و Core Ultra 7 165U است، از صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی و طراحی تمام‌فلزی فوق‌العاده سبکی بهره می‌برد. کروم بوک پلاس جدید ایسوس در اقدامی غافلگیرانه موفق شده تا گواهینامه سخت‌گیرانه‌ی مقاومت نظامی «MIL-STD-810H» را نیز کسب کند.

کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 ایسوس دارای ۱۶ گیگابایت رم «LPDDR5x» با فرکانس ۶۴۰۰ مگاهرتزی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی PCI Express M.2 است. این کروم بوک پلاس از سیستم‌عامل متمرکز ابری ChromeOS استفاده می‌کند تا در کنار عملکرد قدرتمند سخت‌افزار این دستگاه، در ارائه‌ی عمر باتری بالا نیز مؤثر واقع شود. کروم بوک پلاس ایسوس برای اتصال مداوم کاربران با بالاترین سرعت اینترنت نیز از وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند.

اکسپرت بوک CX54 با نمایشگر ۱۴ اینچی خود، وضوح تصویری ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را همراه با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی و پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش نانو اج (Nano Edge) این محصول با توجه به حاشیه‌های باریکی که دارد، از نسبت نمایشگر به بدنه‌‌ی ۸۹ درصدی بهره می‌برد تا تجربه‌ی جذاب و غوطه‌ورانه‌ای را برای کاربران مهیا کند.

همچنین مطالعه کنید
مک بوک پرو M3 باتری و نمایشگر بهتری خواهد داشت

نرم‌افزارهای از پیش نصب‌شده‌ی موجود در این کروم بوک پلاس مانند «Google Workspace»، باعث شده تا روند کارها بهتر جلو برود و تعامل بین کاربران هم با کارآمدی بهتری انجام پذیرد. کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 همچنین دارای قابلیت «File Sync» است تا دسترسی همیشگی به فایل‌‌های برنامه‌هایی نظیر Google Docs و Sheets و Slides را تأمین کند. تمامی داده‌ها و اطلاعات کاربران نیز به لطف حسگر اثر انگشت و تراشه‌ی امنیتی Titan C2 گوگل به‌خوبی محافظت می‌شوند.

علاوه‌بر این‌ها، کروم بوک پلاس جدید ایسوس از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تماس ویدیویی با کیفیت بالا و وضوح 1080p استفاده می‌کند. در زمینه‌ی درگاه‌های اتصال نیز باید خاطرنشان شد که این دستگاه دارای ۴ پورت USB-C، یک پورت HDMI 2.1، دو پورت USB Type-A و یک شیار کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی (microSD) است و می‌تواند سه نمایشگر خارجی 4K را به‌صورت همزمان متصل نماید.

ایسوس هنوز درباره‌ی قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن این کروم بوک پلاس جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته اما می‌توان انتظار داشت که کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 با باتری ۶۳ وات‌ساعتی و ۳ سلولی لیتیوم پلیمری روانه‌ی بازارها شود. شایان ذکر است که این دستگاه با ابعاد ۳۱۳.۷ در ۲۲۲.۸ در ۱۶.۷ میلی‌متری، حدود 1.3 کیلوگرم وزن دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>