Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان رده آنر X8b با مشخصاتی جذاب معرفی شد

گوشی میان رده آنر X8b با مشخصاتی جذاب معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر از گوشی میان‌رده‌ی جدید خود با نام آنر X8b در کشور عربستان سعودی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جدید در واقع نسخه‌ی ارتقایافته‌ای از گوشی آنر X8 به حساب می‌آید که در ماه مارس سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شده بود. جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی آنر به‌جای استفاده از پنل LCD، از نمایشگر امولد (AMOLED) بهره می‌برد و دوربین‌های بهتر و چند بهبود قابل توجه‌ دیگر را نسبت به مدل پیشین ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی آنر X8b، با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی آنر X8b

ابعاد گوشی میان‌رده‌ی آنر برابر با ۱۶۱.۰۵ در ۷۴.۵۵ در ۶.۷۸ میلی‌متر است و وزنی معادل با ۱۶۶ گرم دارد. آنر X8b مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن +Full HD و ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، تنظیم نور به روش PWM و فرکانس ۳۲۴۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیتی است. علاوه‌بر این‌ها، گوشی هوشمند جدید آنر از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 7.2 استفاده می‌کند و با پشتیبانی از قابلیت اعلانات مجیک کپسول (Magic Capsule) روانه‌ی بازارها می‌شود.

بریدگی بیضی‌شکل بالای صفحه‌نمایش گوشی آنر X8b، میزبان یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED است. در پنل پشتی این گوشی میان‌رده هم می‌توان یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، در کنار یک دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی 12 با دوربین 108 مگاپیکسلی و دکمه داینامیک باتن رونمایی شد

محصول جدید برند آنر به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۶۸۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر‌ ساعتی مجهز شده و امکان شارژ سریع ۳۵ واتی دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی در چندین نسخه و پیکربندی مختلف مانند ۸ گیگابایت رم همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۸ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دسترس قرار می‌گیرد. گوشی آنر X8b همچنین دارای ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم‌کارته بودن، ارتباط 4G VoLTE، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و پورت USB-C است و یک حسگر اثر انگشت را نیز در لبه‌ی کناری شامل می‌شود.

قیمت و رنگ‌بندی‌های گوشی آنر X8b

گوشی میان رده آنر X8b با نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شد

قیمت پایه‌ی گوشی میان‌رده‌ی در عربستان سعودی نزدیک به ۲۴۰ دلار است و در ۳ رنگ‌بندی مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای-تیتانیومی (Titanium Silver) و سبز (Glamorous Green) روانه‌ی بازارهای این کشور شده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این محصول خارج از عربستان سعودی به بازار چه کشورهای دیگری راه خواهد یافت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>