جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی رینگ سامسونگ احتمالاً به چراغ چشمک‌زن مجهز خواهد بود

گلکسی رینگ سامسونگ احتمالاً به چراغ چشمک‌زن مجهز خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد بعدی خود در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۳) از حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کند. با این حال، به‌لطف شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون این گجت پوشیدنی موردانتظار و گواهی‌هایی که تاکنون کسب کرده است، اطلاعات زیادی را از حلقه‌ی هوشمند سامسونگ به‌دست آورده‌ایم. جدیدترین گزارشی که از گلکسی رینگ منتشر شده است، به احتمال مجهز بودن گجت پوشیدنی مذکور به چراغ چشمک‌زن LED اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد کاربران با استفاده از برنامه‌ی Samsung Find قادر به فعال کردن قابلیت چشمک‌زدن چراغ LED تعبیه‌شده روی این حلقه‌ی هوشمند خواهند بود.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، برنامه‌ی Samsung Find به کاربران برای پیدا کردن انواع دستگاه‌های گلکسی سامسونگ نظیر گوشی‌ها، تبلت‌ها‌، ساعت‌‌های هوشمند، ایربادها و گجت‌های دیگر یاری می‌رساند. نسخه‌ی جدید این برنامه به‌تازگی منتشر شده است و تیم Assemble Debug با بررسی کدهای Samsung Find نشانه‌هایی درباره‌ی توسعه‌ی قابلیتی تحت عنوان «Lost Mode» برای حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ پیدا کرده‌اند.

در صورتی که گوشی شما قادر به اتصال به گلکسی رینگ برای فعال کردن قابلیت چشمک‌زدن نباشد، برنامه‌ی Samsung Find این مسئله را با اعلانی به اطلاعتان خواهد رساند. علاوه‌ بر این، ویژگی موردبحث ممکن است به کاربران امکان قفل کردن حساب‌های سامسونگ خود را بدهد تا فرد دیگری نتواند به اطلاعات شخصی و مهمشان از طریق حلقه‌ی هوشمند دسترسی پیدا کند.

با اینکه گلکسی رینگ بر اساس گزارشات برای استفاده‌ی متوالی و طولانی طراحی شده است، اما حالت Lost در صورت گم‌شدن این حلقه‌ی هوشمند ویژگی کاربردی و بسیار مفیدی خواهد بود.

این ویژگی هم‌اکنون در دست توسعه است و باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ حالت Lost و قابلیت پیدا کردن گلکسی رینگ با کمک اپلیکیشن Samsung Find را در محصول نهایی در دسترس قرار خواهد داد یا خیر.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه