جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تدارکات جالب سامسونگ برای خریداران حلقه هوشمند گلکسی رینگ!

تدارکات جالب سامسونگ برای خریداران حلقه هوشمند گلکسی رینگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوان بلس (Evan Blass/ افشاگر تکنولوژی) ضمن انتشار یک تصویر، جزئیات تازه‌ای از روند انتخاب حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ را با علاقه‌مندان اشتراک گذاشت. به گفته بلس سامسونگ قصد دارد در راستای «تسهیل فرآیند خرید» و «راحتی هرچه بیشتر خریداران بالقوه» این گجت کاربردی، 2 راهکار را ارائه دهد. با توجه به گزارشات منتشرشده، حلقه هوشمند گلکسی رینگ در 8 سایزبندی متنوع روانه بازار خواهد شد. در این میان ممکن است برخی از علاقه‌مندان به گلکسی رینگ از سایز حلقه خود اطلاعی نداشته و به همین سبب در فرآیند انتخاب سایز این حلقه کمی گیج شوند. در همین راستا به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته با ارائه یک راهکار کلیدی، از سردرگمی کاربران در برخی از کشورهای هدف جلوگیری کند.

تدارکات جالب سامسونگ برای خریداران حلقه هوشمند گلکسی رینگ!

با توجه به تصویر منتشرشده از سوی بلس (که احتمال می‌رود بعداً بخشی از صفحه سفارش آنلاین حلقه گلکسی رینگ باشد) در نخستین گام از فرآیند خرید حلقه، کاربران با 2 گزینه «از سایز حلقه خود مطلع نیستم» و «سایز حلقه خود را می‌دانم» مواجه می‌شوند. در صورت انتخاب گزینه اول سامسونگ با ارسال یک کیت اندازه‌گیری (متشکل از 9 حلقه که مطابق با استانداردهای سایزبندی حلقه در ایالات متحده آمریکا تولید شده‌اند) به محل سکونت کاربر به وی اجازه می‌دهد تا به آسانی به سایز حلقه خود دست یافته و بر اساس آن سایز گلکسی رینگ خود را در صفحه «سفارشات من/ My Order» ثبت نماید. پس از ثبت اولیه سایز مورد نظر، سامسونگ با ارسال یک ایمیل از کاربر درخواست می‌کند مجدداً «سایز ثبت‌شده» را تایید کند. در نهایت این کمپانی پس از دریافت تاییدیه از سوی کاربر، فرآیند ارسال حلقه را آغاز می‌کند.

این در حالی است که فرآیند مذکور شامل حال خریدارانی که از سایز حلقه خود آگاه هستند، نشده و این گروه از افراد قادرند با انتخاب سایز مورد نظر خود برای حلقه گلکسی رینگ، در اسرع‌وقت گجت خود را دریافت کنند.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *