Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از ماشین ظرفشویی میجیا P2 مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شیائومی از ماشین ظرفشویی میجیا P2 مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌طور رسمی ماشین ظرفشویی Mijia P2 را روانه‌ی بازار کرد. برای آشنایی با ویژگی‌ها و قیمت این ماشین ظرفشویی مجهز به هوش مصنوعی، در ادامه با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های ماشین ظرفشویی میجیا P2 شیائومی

کاربرد این دستگاه چندمنظوره فراتر از یک ماشین ظرفشویی ساده می‌رود و علاوه‌ بر آن، به‌عنوان یک کابینت ضدعفونی‌کننده و کابینتی برای ذخیره‌سازی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. میجیا P2 دارای یک برنامه‌ی شستشوی هوشمند است که به‌طور خودکار میزان مایع ظرفشویی موردنیاز را بر اساس میزان کثیف بودن ظروف شما تنظیم می‌کند. افزون‌ بر این، تنها با یک بار شارژ مجدد ۴۵۰ میلی‌لیتری می‌توانید انتظار حدود ۲ هفته استفاده‌ی مداوم از این ماشین ظرفشویی رو داشته باشید!

میجیا P2 از ویژگی‌های چشمگیری بهره‌مند است و به‌طور مثال می‌تواند از آب داغ با دمای ۷۵ درجه‌ی سانتی‌گراد برای از بین بردن ۹۹٫۹۹۹۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌ها از ظروف غذاخوری شما استفاده کند. این دستگاه چندمنظوره جهت اطمینان از دور نگه‌داشتن میکروب‌ها، دارای فناوری خشک کردن ۳ بخشی است؛ خشک کردن با استفاده از هوای داغ ۱۱۵ درجه‌ی سانتی‌گرادی، باز و بسته شدن خودکار درب برای خشک کردن بیشتر و خشک کردن با استفاده از دمای باقی‌مانده. این ترکیب به ماشین ظرفشویی جدید شیائومی این امکان را می‌دهد تا ظروف را تا ۷ روز به‌دور از هرگونه میکروب نگه‌دارد.

توان تمیز کردن، یکی دیگر از نقاط قوت این ماشین ظرفشویی به حساب می‌آید. میجیا P2 مجهز به فناوری نوآورانه‌ی اسپری است که بازوهای اسپری‌ سه‌لایه با پنج سطح فشار آب را ارائه می‌دهد. این ویژگی، تمیز کردن عمیق ظرف‌ها را تضمین می‌کند و حتی گوشه‌ها و برجستگی‌های ظروف شما را به‌خوبی تمیز خواهد کرد. این ماشین ظرفشویی چندمنظوره می‌تواند ۱۶ ست مختلف ظروف استاندارد و چاپستیک یا در مجموع ۱۱۶ ظروف غذاخوری را به‌صورت همزمان و یک‌باره شستشو دهد. سبد ماشین ظرفشویی جدید شیائومی نیز قابل تنظیم است و به شما این امکان را می‌دهد که فضای داخلی را متناسب با ظروف خود با اندازه‌های مختلف سفارشی‌سازی کنید.

همچنین مطالعه کنید
ساعت های هوشمند ونو 3 و ونو 3S گارمین رونمایی شدند

شیائومی از ماشین ظرفشویی میجیا P2 مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

میجیا P2 برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، سه حالت شستشوی مختلف را ارائه می‌کند؛ شستشوی بالایی، شستشوی پایینی و شستشوی کامل حفره‌ای. این ماشین ظرفشویی همچنین دارای حسگر اپتیکال تیرگی و الگوریتم هوشمند مبتنی‌ بر هوش مصنوعی است. جدیدترین ماشین ظرفشویی برند میجیا با بهره‌مندی از ترکیب این حسگر و الگوریتم هوشمند خود، درجه‌ی کثیفی را هر ۲ ثانیه‌ تشخیص می‌دهد، بهترین حالت شستشو را به‌صورت خودکار انتخاب کرده و به‌طور هوشمند زمان شستشو و مصرف آب را تنظیم می‌کند تا کارایی بهینه‌ای را برای کاربران فراهم نماید.

این ماشین ظرفشویی به‌طور یکپارچه با برنامه‌ی Mijia شیائومی و دستیار صوتی Xiaoai کار می‌کند و کنترلی هوشمند را ارائه می‌دهد. میجیا P2 هم‌اکنون از طریق سایت JD.com با قیمت ۵٬۹۹۹ یوان (حدود ۸۳۰ دلار) برای خرید در دسترس است. در کنار ماشین ظرفشویی، شیائومی اخیراً یک دستگاه تهویه‌‎ی هوا و یک کتری بهداشتی را نیز با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه راهی بازار کرد. به نظر می‌رسد که شیائومی به عرضه‌ی انواع محصولات فناوری، از گوشی‌های هوشمند و زمین‌شوی گرفته تا خودرو و ماشین ظرفشویی متعهد است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>