Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند نویز از ساعت هوشمند کالرفیت کروم (ColorFit Chrome) رونمایی کرد

برند نویز از ساعت هوشمند کالرفیت کروم (ColorFit Chrome) رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نویز (Noise)، یکی از کمپانی‌های فعال هندی در بازار ساعت‌های هوشمند، به‌تازگی از محصول جدیدی با نام کالرفیت کروم (ColorFit Chrome) پرده برداشت. نویز اوایل ماه جاری میلادی از ساعت هوشمند ColorFit Thrill نیز رونمایی به عمل آورده بود و حالا با این محصول جدید قصد دارد با ارائه‌ی یک بدنه‌ی فلزی و نمایشگر امولد باکیفیت، نظر قشر دیگری از کاربران را به سمت خود جلب کند. برای آشنایی با سایر مشخصات ساعت هوشمند کالرفیت کروم با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند کالرفیت کروم

کالرفیت کروم دارای یک صفحه‌ی مربعی‌شکل است که کنار یک قاب و بند فلزی شیک قرار گرفته و با یک دسته‌ی کوک یا تاجی‌شکل (Crown) و پیچ کاربردی تنظیم ساعت همراه شده تا ظاهر تماشایی و زیبایی را ارائه دهد. این ساعت هوشمند که یک صفحه‌نمایش بزرگ ۱٫۸۵ اینچی امولد دارد، بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس قابل تنظیم و سفارشی‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این ساعت هوشمند به‌لطف فناوری Noise Tru Sync، از قابلیت تماس بلوتوثی نیز بهره‌منده است که تماس‌های واضح‌تر و بدون قطعی را در حین اتصال به گوشی هوشمند شما تضمین می‌کند. از نظر ویژگی‌های مربوط به سلامت، برنامه‌ی «Noise Health Suite» که بر روی این ساعت هوشمند نصب شده است، شبانه‌روزی بر وضعیت ضربان قلب، میزان اکسیژن (SPO2)، خواب و سطح استرس کاربر نظارت دارد و چرخه‌ی قاعدگی را نیز به اطلاع کاربران بانوان می‌رساند. علاوه‌بر این‌ها، ساعت هوشمند جدید نویز چندین حالت ورزشی مختلف را شامل می‌شود و با برنامه‌ی NoiseFit این برند سازگار است.

ساعت هوشمند کالرفیت کروم نویز همچنین بسیاری از ویژگی‌های کاربردی و موردانتظار این‌گونه گجت‌های پوشیدنی مانند نشان دادن اعلان‌ها و جدیدترین تغییرات وضعیت آب‌وهوا، یادآوری‌ها، آلارم و زنگ هشدار، کنترل دوربین، کنترل موسیقی و حتی یک ماشین حساب از پیش نصب‌شده را برای کاربران مهیا می‌کند. از نظر عمر باتری این ساعت هوشمند نیز باید گفت که با هر بار شارژ کالرفیت کروم می‌توان تا ۱۰ روز به‌صورت منظم از آن استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید
ایرپادهای گمشده، از این‌پس راحت‌تر پیدا می‌شوند

قیمت و تاریخ عرضه

برند نویز از ساعت هوشمند کالرفیت کروم (ColorFit Chrome) رونمایی کرد

رنگ‌بندی‌های طلایی‌مشکی، نقره‌ای و مشکی برای ساعت هوشمند کالرفیت کروم در نظر گرفته شده‌اند و این محصول در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) با قیمت ۵٬۰۰۰ روپیه (تقریباً معادل ۶۰ دلار آمریکا) روانه‌ی بازارها خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>