Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

واتساپ به تماس بدون نیاز به ذخیره‌سازی شماره تلفن گیرنده مجهز خواهد شد!

واتساپ به تماس بدون نیاز به ذخیره‌سازی شماره تلفن گیرنده مجهز خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه قابلیت “ارسال پیام، بدون نیاز به ذخیره‌سازی شماره تلفن گیرنده در مخاطبین” در پیام‌رسان واتساپ همچنان در دسترس گروهی از کاربران قرار نگرفته، با توجه به گزارشات منتشرشده بر روی وب‌سایت Wabetainfo به نظر می‌رسد کمپانی متا در پی توسعه یک “شماره‌گیر درون‌برنامه‌ای” برای برقرارسازی تماس‌های صوتی (و احتمالاً تصویری!) بدون نیاز به ذخیره‌سازی شماره تلفن فرد گیرنده است!

این شماره‌گیر که در نسخه بتای 2.24.9.28 اپلیکیشن واتساپ (اندروید) رؤیت شده، به کاربران اجازه می‌دهد در شرایطی که تمایلی به برقراری مکرر و مداوم ارتباط با گیرنده تماس ندارند، بدون نیاز به ذخیره‌سازی موقت شماره‌های غیرکاربردی، با فرد مورد نظر خود تماس بگیرند.

علاوه بر این، وب‌سایت Wabetainfo با بررسی دقیق‌تر قابلیت‌های جدید ارائه‌شده در نسخه بتای 2.24.9.20 واتساپ (اندروید) از تلاش متا برای ارائه قابلیتی تحت عنوان “Hidden Group یا گروه پنهان” خبر داد.

این قابلیت اجازه “پنهان‌سازی گروه‌ها” را در اختیار کاربران این پیام‌رسان قرار داده و تنها به اعضای دعوت شده به گروه اجازه “یافتن” گروه و “پیوستن” به آن را می‌دهد. علاوه بر این، این قابلیت به مدیران انجمن‌ها (Community) اجازه می‌دهد تا به گروه خود دسترسی داشته و در صورت تمایل آن را حذف نمایند. با این حال، متاسفانه در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با زمان انتشار عمومی در نسخه پایدار و دسترسی تمامی کاربران به این قابلیت ارائه نشده است.

همچنین مطالعه کنید
نسخه جدید واتساپ همراه با 2 قابلیت جدید در "حریم خصوصی" منتشر شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>