Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حضور احتمالی حلقه هوشمند گلکسی رینگ در نمایشگاه MWC 2024 بارسلون

حضور احتمالی حلقه هوشمند گلکسی رینگ در نمایشگاه MWC 2024 بارسلون

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمتر از یک ماه پیش کمپانی سامسونگ ضمن برگزاری یک مراسم بزرگ تحت عنوان “رویداد Unpacked” از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 (گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا) و هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) رونمایی کرد. با این حال شگفتی‌سازی‌های سامسونگ تنها به رونمایی از جدیدترین محصولات خود محدود نماند و این غول بزرگ دنیای تکنولوژی، پیش‌نمایشی از جدیدترین گجت خود، یعنی حلقه هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring)، را نیز برای علاقه‌مندان آشکار کرد.

در حالیکه کمپانی سامسونگ از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با این گجت کاربردی و جذاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است، شایعاتی مبنی بر حضور این حلقه هوشمند در غرفه سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل امسال (MWC 2024) شهر بارسلون به گوش می‌رسد.

حضور احتمالی حلقه هوشمند گلکسی رینگ در نمایشگاه MWC 2024 بارسلون

این در حالی است که با استناد به گمانه‌زنی‌های پیشین، حلقه هوشمند گلکسی رینگ در حال حاضر در مرحله اولیه توسعه قرار دارد و احتمال می‌رود تولید انبوه آن از ماه‌های آوریل یا ژوئن آغاز شود. علاوه بر این، شایعاتی مبنی رونمایی احتمالی از این حلقه در مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 (که احتمالاً در ماه جولای برگزار خواهد شد) به گوش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات و تصویر رندر هدفون Buds Air 3 ریلمی افشا شد

با این حال لازم به ذکر است که تاکنون جزئیات بیشتری پیرامون قابلیت‌های این گجت در دسترس نیست. با استناد به شایعات مطرح‌شده، حلقه هوشمند گلکسی رینگ بسیار سبک‌وزن خواهد بود و در انواع (متریال‌ها) و 8 سایز متنوع به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر پشتیبانی این حلقه از “سیستم‌های تراکنشی مبتنی بر ارتباطات میدان نزدیک (NFC) و ECG (الکتروکاردیوگرام/ نوار قلب) و قابلیت اندازه‌گیری فشار خون” نیز به گوش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>