Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی اینفینیکس نوت 40 پرو فایوجی منتشر شد

مشخصات کلیدی اینفینیکس نوت 40 پرو فایوجی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته مشخصات کلیدی گوشی اینفینیکس نوت 40 پرو فایوجی (5G) بر روی “کنسول گوگل پلی (Google Play)، بنچمارک معتبر گیک‌بنچ و پایگاه داده BIS (اداره استانداردهای هند)” منتشر شد. این دستگاه به عنوان عضوی از سری اینفینیکس نوت 40 متشکل از “اینفینیکس نوت 40 (نسخه وانیلی/ استاندارد)، اینفینیکس نوت 40 پرو (4G)، اینفینیکس نوت 40 پرو فایوجی و اینفینیکس نوت 40 پرو پلاس” در تاریخ 18 مارس (28 اسفند) در شهر کوالالامپور مالزی رونمایی خواهد شد.

با استناد به اطلاعات منتشرشده بر روی برگه مشخصات محصول، اینفینیکس نوت 40 پرو 5G با شماره مدل “X6851” به “تراشه دایمنسیتی 7020 کمپانی مدیاتک” با فرکانس پایه 2 گیگاهرتزی مجهز بوده، از “رم فیزیکی با حداکثر ظرفیت 8 گیگابایت” پشتیبانی کرده و بر مبنای سیستم عامل اندروید 14 عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این، با استناد به یک تصویر رندر کوچک از این گوشی (تعبیه‌شده در قسمت چپ بالای تصویر) به نظر می‌رسد این دستگاه دارای یک “صفحه نمایش خمیده با تراکم 480 (dpi) و رزولوشن 1080 در 2436 پیکسلی” باشد. اینفینیکس نوت 40 پرو فایوجی در نسخه 6.2.2 بنچمارک گیک‌بنچ توانست در تست‌های تک‌هسته‌ای به امتیاز “926” و در تست‌های چند هسته‌ای به امتیاز “2253” دست یابد.

در سمت مقابل، با استناد به شایعات مطرح‌شده، انتظار می‌رود اینفینیکس نوت 40 پرو (نسخه غیر 5G) به “تراشه هلیو G99 کمپانی مدیاتک مجهز باشد و رم دارای ظرفیت 8 یا 12 گیگابایتی” مجهز باشد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه عملکرد خود را بر مبنای سیستم عامل اندروید 14 ارائه دهد و از شارژ سیمی با سرعت 70 وات و شارژ بی‌سیم با سرعت 5 وات پشتیبانی نماید.

همچنین مطالعه کنید
گوشی پوکو M6 با ۸ گیگابایت رم و تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>