Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

Xiaomi Mi Band 7 launching on May 24

مچ بند شیائومی می بند 7، سوم خرداد معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دیروز اخباری مبنی بر عرضه سری ردمی نوت 11T در چین برای 24 می (3 خرداد) منتشر شده بوده و اکنون مشخص شده علاوه بر این گوشی، دستگاه‌هایی دیگری نیز در این رویداد معرفی می‌شوند. شیائومی به‌تازگی تایید کرده است که می بند 7 (Mi Band 7) خود را نیز در همان روز با ردمی نوت 11T عرضه می‌کند. به همراه تاریخ معرفی این مچ‌بند، چندین تصویر و برخی از مشخصات آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

Xiaomi Mi Band 7 launching on May 24

شیائومی می بند 7 از طراحی آشنای نسخه‌های قبلی خود به شکل قرص استفاده می‌کند، اما این بار با یک صفحه‌نمایش بزرگتر 1.62 اینچی امولد نسبت به 1.56 اینچی می بند 6 (Mi Band 6). با این پنل، استفاده از مچ بند باید راحت‌تر از مدل‌های گذشته باشد. جالب است که ببینیم این نمایشگر بزرگتر چه تأثیری بر عملکرد کلی ساعت دارد.

Xiaomi Mi Band 7 launching on May 24

تیزرهای جدید همچنین تجهیز به قابلیت NFC که به احتمال زیاد دوباره به بازارهای مختلف وابسته خواهد بود را نشان می‌دهند. سایر ویژگی‌های به اشتراک گذاشته‌شده عبارتند از اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون، مانیتورینگ داده‌های ورزش و همچنین ترکیب معمول برنامه‌های داخلی برای آب‌وهوا، کنترل‌های موسیقی و آلارم‌ها. احتمالاً در رزوهای آینده و با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری این رویداد، اطلاعات بیشتری از این مچ‌بند منتشر شود.

همچنین مطالعه کنید
ساعت آمازفیت پاپ 3 اس با نمایشگر 1.96 اینچی امولد و تماس بلوتوثی معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>