Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید بازی Alan Wake 2، حداقل سیستم مورد نیاز آن را پایین‌تر آورد!

آپدیت جدید بازی Alan Wake 2، حداقل سیستم مورد نیاز آن را پایین‌تر آورد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه آپدیت جدید استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) برای بازی Alan Wake 2 حالت عکس‌برداری (Photo Mode) را به این عنوان اضافه نمی‌کند، اما این به‌روزرسانی حداقل سیستم موردنیاز آن را به‌طرز قابل‌توجهی پایین می‌آورد.

این آپدیت در واقع بر پایین‌تر آوردن کارت گرافیک موردنیاز بازی تمرکز داشته است و حالا بازیکنان در پلتفرم کامپیوتر برای تجربه‌ی جدیدترین ساخته‌ی رمدی با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی، به کارت گرافیک GeForce GTX 1070 انویدیا یا Radeon RX 5600 XT شرکت AMD نیاز دارند. این در حالی است که در حداقل سیستم موردنیاز قبلی بازی Alan Wake 2 برای این تنظیمات گرافیکی، نام کارت گرافیک‌های قدرتمندتر و جدیدتر GeForce RTX 2060 یا Radeon RX 6600 به چشم می‌خورد. حداقل سیستم موردنیاز این بازی تنها در بخش کارت گرافیک با این بهبود روبه‌رو شده است و سایر قطعات قبلی دست‌نخورده باقی مانده‌اند اما این آپدیت می‌تواند بازیکنان بیشتری را در پلتفرم کامپیوتر به تجربه‌ی دنباله‌ی Alan Wake ترغیب کند.

آپدیت جدید بازی Alan Wake 2، حداقل سیستم مورد نیاز آن را پایین‌تر آورد!
حداقل سیستم موردنیاز و سیستم‌های پیشنهادی بازی‌ Alan Wake 2 برای تنظیمات گرافیکی مختلف

بازی Alan Wake 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. این بازی تا اوایل ماه فوریه ۲۰۲۴ موفق به فروش بیش از ۱٫۳ میلیون نسخه شد تا ۵۰ درصد بیشتر از عنوان قبلی استودیوی رمدی، یعنی بازی Control، به فروش رسیده باشد. آپدیت بعدی این بازی‌ که برای انتشار در فصل بهار برنامه‌ریزی شده است، حالت عکس‌برداری را به Alan Wake 2 اضافه خواهد کرد و دو بسته‌ی الحاقی پولی با نام‌های «Night Springs» و «Lake House» هم برای جدیدترین اثر استودیوی رمدی در دست ساخت قرار دارند.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
رونمایی از شخصیت Kuma در تریلر جدید بازی Tekken 8

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>