Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون شبیه به پاندا گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ معرفی شد!

هدفون های شبیه به پاندا گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ معرفی شدند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سامسونگ از هدفون گلکسی بادز 2 پرو نسخه Twin Bao با طراحی ظاهری “متمایز، جالب و منحصر به فرد” رونمایی کرد. اما عبارت “Twin Bao” چه معنایی دارد و چه چیزی منبع الهام‌بخش سامسونگ در طراحی این هدفون‌ها بوده است؟! برای آشنایی بیشتر با این محصول جذاب با اِروتِک همراه باشید.

در 7 جولای 2023 (16 تیر 1402) عبارت “Twin Bao” یا “دوقلو‌های بائو” به عنوان یکی از داغ‌ترین سوژه‌ها در صدر اخبار کره جنوبی قرار گرفت که به تولد پانداهای دو قلو به نام‌های “Hui Bao/ گنج درخشان” و “Rui Bao/ گنج خردمند” در شهربازی موضوعی (Theme Park) سامسونگ اِوِرلَند (Samsung Everland) اشاره داشت. اکنون سامسونگ با الهام‌گیری از تولد این دو پاندا، دو کیس زیبا و جذاب به شکل پاندا را برای هدفون‌های گلکسی بادز 2 پرو خود در نظر گرفته است.

گلکسی بادز 2 پرو در گزینه رنگی “سفید” همراه با کیس “Huibao” و گزینه رنگی “مشکی” آن با کیس “Ruibao” به دست کاربران خواهند رسید. هر کیس در قسمت جلو شمایی از چهره یکی از پانداهای دوقلو را با جزئیات خارق‌العاده را منعکس کرده و در قسمت پشتی نیز نام هر پاندا بر روی بدنه کیس مخصوص به خود حک شده است.

در حالیکه گلکسی بادز 2 پرو نسخه Twin Bao، شامل یک جفت هدفون و یک کیس پاندایی (Huibao یا Ruibao) با قیمت 145 دلار به فروش می‌رسد اما امکان خرید جداگانه کیس‌ها (بدون هدفون‌ها) نیز برای علاقه‌مندان فراهم می‌باشد. لازم به ذکر است، این کیس با هدفون‌های “گلکسی بادز FE، گلکسی بادز پرو، گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز Live” نیز سازگار است و کاربران هدفون‌های مذکور می‌توانند کیس مورد علاقه خود را به ازاء پرداخت “32 دلار” تهیه نمایند.

همچنین مطالعه کنید
هدفون جدید اپل، بیتس استودیو بادز پلاس (+Beats Studio Buds) معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>