Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند اندرویدی Fire-Boltt Dream با قابلیت اتصال 4G LTE رونمایی شد

ساعت هوشمند اندرویدی Fire-Boltt Dream با قابلیت اتصال 4G LTE رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هندی Fire-Boltt از یک ساعت هوشمند منحصر به فرد با نام “دریم (Dream)” رونمایی کرد. به ادعای Fire-Boltt، این ساعت اولین “ساعت مچی اندرویدی با قابلیت اتصال 4G LTE” جهان است و به واسطه در برداشتن دو قابلیت متمایز کننده “سیستم عامل اندروید” و “پشتیبانی از اتصال 4G LTE” به صورت هم‌زمان، قادر است شکاف فعلی میان گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند را از میان بر دارد. برای آشنایی بیشتر با این گجت کاربردی و زیبا با اِروتِک همراه باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Dream

ساعت دریم Fire-Boltt از یک طراحی ظاهری کاملاً مشابه با اپل واچ بهره می‌برد. این گجت دارای “یک صفحه نمایش 2.02 اینچی مربعی‌شکل با وضوح HD، حداکثر روشنایی 600 نیتی و نرخ تجدید 60 هرتزی” است و در حاشیه کناری سمت راست آن، یک دکمه تاجی چرخان (برای پیمایش در رابط کاربری) و یک دکمه مستطیلی‌شکل به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است، این ساعت هوشمند از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و از این رو در برابر “آب، گرد و غبار” مقاوم است.

ساعت Fire-Boltt Dream به یک پردازنده چهار هسته‌ای “Cortex-A7MP” و پردازنده گرافیکی مجتمع “Mali T820 MP1” مجهز می‌باشد و از رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. این گجت کاربردی، عملکرد خود را از طریق سیستم عامل اندروید به نمایش می‌گذارد و امکان دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و اجراء طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و بازی‌های ویدیویی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. از جمله قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مرور حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی
  • امکان ارائه درخواست و رزرو وسایل نقلیه (مانند تاکسی اینترنتی و ..)
  • امکان ثبت سفارش انواع غذا و خوراکی‌ها
  • امکان استفاده از برنامه‌های مسیریابی و نقشه
  • انجام بازی‌های ویدیویی و امکان استفاده از قابلیت‌های سرگرم‌کننده
  • اجراء اپلیکیشن Google Suite (مدیریت برنامه‌ها، ایمیل‌ها و تقویم/مناسب افراد شاغل و پرمشغله)
  • پشتیبانی از دستیار مجازی گوگل (Google Assistant)
همچنین مطالعه کنید
عینک هوشمند Ray-Ban متا با قابلیت‌های هوش مصنوعی چندوجهی، هوشمندتر می‌شود!

ساعت هوشمند اندرویدی Fire-Boltt Dream با قابلیت اتصال 4G LTE رونمایی شد

ساعت Dream با استفاده از اپلیکیشن سلامتی اختصاصی کمپانی Fire-Boltt بر روی شاخص‌های سلامتی مانند “ضربان قلب” نظارت دارد. علاوه بر این، این مجموعه با پشتیبانی از “حالات ورزشی متعدد و تمرینات ورزشی در فضای واقعیت مجازی (VR)” نیازهای کاربران خود در بخش “سلامتی و تناسب اندام” را کاملاً مرتفع می‌سازد.

ساعت هوشمند اندرویدی Fire-Boltt Dream با قابلیت اتصال 4G LTE رونمایی شد

این ساعت هوشمند به واسطه بهره‌مندی از “میکروفون و بلندگو داخلی” امکان برقرارسازی تماس‌های تلفنی بدون نیاز به هدفون و هندزفری را برای کاربران خود تضمین کرده و  از طریق سیم‌کارت نانو تعبیه شده در خود نیز، از قابلیت اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است، ساعت هوشمند دریم با پشتیبانی از “وای‌فای، بلوتوث و GPS” گزینه‌های اتصال بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند به یک باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد و کمپانی Fire-Boltt قابلیت “استفاده 36 ساعته” از این ساعت را به طرفداران آن وعده داده است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Dream از بیستم دی‌ماه (10 ژانویه) در 12 گزینه رنگی از طریق وب‌سایت فروشگاهی فلیپ‌کارت و وب‌سایت رسمی این کمپانی به فروش خواهد رسید. قیمت دو نسخه “بند چرمی” و “بند فلزی” این ساعت به شرح زیر است:

  1. مدل‌های دارای بند چرمی: 6299 روپیه (76 دلاری)
  2. مدل‌های دارای بند فلزی: 6499 روپیه (79 دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>