Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند Rise Luxe معرفی شد؛ تلفیقی جذاب از سنت و مدرنیته!

ساعت هوشمند Rise Luxe معرفی شد؛ تلفیقی جذاب از سنت و مدرنیته!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Fire-Boltt (یکی از برترین سازندگان ساعت‌های هوشمند در کشور هند) پس از معرفی سری “Lumos” به کلکسیون محصولات خود، حالا از یک ساعت هوشمند جذاب دیگر رونمایی کرده است. برای آشنایی با مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری ساعت هوشمند Rise Luxe با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Rise Luxe

ساعت هوشمند Rise Luxe از یک صفحه نمایش مستطیلی‌شکل 1.8 اینچی با رزولوشن 240 در 280 پیکسلی (HD)” بهره می‌برد. جنس بدنه این ساعت از “فولاد ضدزنگ” و جنس بند آن “فلزی” است. در رابطه با باتری نیز، Fire-Boltt عمر 7 روزه باتری را برای این محصول وعده می‌دهد.

این گجت پوشیدنی زیبا، به صورت یکپارچه با گوشی‌های هوشمند ادغام می‌شود و اعلان‌های دریافت تماس و پیام (Notifications) و سایر اعلان‌های برنامه‌های نصب شده روی گوشی هوشمند را بر روی صفحه خود به نمایش گذاشته و بدون نیاز به چک کردن گوشی، آن‌ها را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، این ساعت هوشمند همراه با تعدادی بازی سرگرم‌کننده از پیش‌نصب شده به دست کاربران می‌رسد.

ساعت هوشمند Rise Luxe به میکروفون و بلندگو (اسپیکر) داخلی نیز مجهز است. از این رو، کاربران قابلیت برقرارسازی تماس‌های تلفنی به شیوه بلوتوثی (بدون نیاز به هدفون، هدست یا هندزفری/تنها از طریق صحبت کردن با ساعت) را هم در اختیار خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید
اپل قصد دارد ساعت های خود را به یک دوربین پیشرفته مجهز کند!

با ساعت هوشمند Rise Luxe کمپانی Fire-Boltt آشنا شوید

لازم به ذکر است، جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی Fire-Boltt، نظارت و ردیابی بر سلامت کاربران خود را در بالاترین اولویت خود قرار می‌دهد. این گجت کاربردی به واسطه ارائه طیف وسیعی از قابلیت‌های نظارت بر سلامت از جمله “اندازه‌گیری ضربان قلب، ردیابی سطوح اکسیژن خون (SpO2) و نظارت بر الگوهای خواب” بینش‌های ارزشمندی در رابطه با سلامتی جسمانی کاربر را در اختیار وی قرار می‌دهد.

با ساعت هوشمند Rise Luxe کمپانی Fire-Boltt آشنا شوید

علاوه بر این، ساعت هوشمند Rise Luxe از 123 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و همراه بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام خواهد بود.

ساعت Rise Luxe از 100 واچ فیس متنوع (استایل‌های چینش، رنگ، فونت و .. عناصر قابل مشاهده روی ساعت) نیز پشتیبانی می‌کند.

با ساعت هوشمند Rise Luxe کمپانی Fire-Boltt آشنا شوید

این ساعت هوشمند در 4 گزینه رنگی “مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد” و با قیمت 18 دلار (1499 روپیه) از طریق وب‌سایت رسمی کمپانی Fire-Boltt و فلیپ‌کارت به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>