Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Tekken 8 برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/اس

دموی رایگان بازی Tekken 8 برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته‌ی پیش دموی رایگان بازی Tekken 8 برای پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گرفت و حالا نوبت بازیکنان پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر شده تا نسخه‌ی آزمایشی این عنوان مبارزه‌ای را قبل از انتشار رسمی آن تجربه کنند. این دموی رایگان که از طریق فروشگاه استیم قابل دریافت است، اولین قسمت بخش داستانی بازی را شامل می‌شود و حالت داستانی دیگری تحت عنوان «The Dark Awakens» را همراه با بخش اول حالت آرکید کوئست (Arcade Quest) ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که محتوای آرکید کوئست در دموی بازی Tekken 8 با آن‌چه که در بازی اصلی در دسترس قرار می‎گیرد، متفاوت خواهد بود.

امکان تجربه‌ی حالت رقابتی Versus نیز با این دمو برای بازیکنان فراهم شده و می‌توانید با شخصیت‌های جین، کازویا، پل و نینا ویلیامز به مبارزه بپردازید. ۳ مکان مبارزه با نام‌های «Yakushima»، «Sanctum» و «Urban Square» (در عصر) هم برای دموی رایگان این بازی در نظر گرفته شده‌اند و قابل تجربه هستند. حالت «Super Ghost Battle» که امکان مبارزه با هوش مصنوعی‌های چالش‌برانگیز را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نیز با این دمو در دسترس قرار گرفته است. در نهایت نیز باید به گالری دموی رایگان Tekken 8 اشاره کرد که کات‌سین‌ها و سکانس‌هایی از قسمت اول سری تکن تا بازی Tekken 7 را به نمایش می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی از بازی Dragon Age: Dreadwolf با انتشار یک تیزر جدید مشخص شد

حالت آنلاین دموی رایگان بازی Tekken 8 در نسخه‌ی پلی استیشن ۵ در دسترس نبود و احتمالاً این موضوع در نسخه‌ی کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز دچار تغییر نشده است. همچنین باید توجه داشته باشید که فایل ذخیره‌ی شما از دمو به بازی اصلی انتقال نخواهد یافت. این دمو بیش از هرچیزی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برخی از سیستم‌ها و قابلیت‌های جدید بازی مانند مکانیسم «Heat» را قبل از عرضه‌ی رسمی بازی آزمایش کنند.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>