Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مچ بند تناسب اندام فیت بیت شارژ ۶ گوگل معرفی شد

مچ بند تناسب اندام فیت بیت شارژ ۶ گوگل معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مچ بند تناسب اندام فیت بیت شارژ ۶ (Fitbit Charge 6) که جدیدترین محصول پوشیدنی شرکت گوگل به حساب می‌آید با حسگر ضربان قلب بهبودیافته و سازگاری بهتر با برخی از اپلیکیشن‌های گوگل نظیر YouTube Music، گوگل‌پلی و گوگل‌مپ عرضه خواهد شد. با اِروتِک همراه باشید تا قابلیت‌ها و مشخصات این مچ‌بند تناسب اندام گوگل را بررسی کنیم.

فیت بیت شارژ ۶

فیت بیت شارژ ۶ از نمایشگر ۱.۰۴ اینچی اولد بهره می‌برد و به قابلیت «صفحه‌نمایش همیشه روشن یا همان AOD» مجهز شده است. در مورد بدنه‌ی این مچ‌بند تناسب اندام هم باید گفت که ترکیبی از آلومینیوم، شیشه و رزین در ساخت آن به‌کار رفته و در کناره‌های فیت بیت شارژ ۶، دکمه لمسی کوچکی مجهز به بازخورد لرزشی جا خوش کرده است.

سیستم نظارت بر ضربان قلب این گجت پوشیدنی تناسب اندام، جزء نقاط قوتش محسوب می‌شود و به لطف حسگر بصری ارتقایافته‌ای که با حسگرهای برقی همراه شده است و از الگوریتم‌های برنامه‌نویسی‌ مخصوص شرکت گوگل استفاده می‌کند، فیت بیت شارژ ۶ توانایی ارائه‌ی ۶۰ درصد نتایج دقیق‌تر نسبت به نسل پیشین مچ‌بندهای گوگل را داشته و ضربان قلب کاربران را با دقت بیشتری نظارت می‌کند. علاوه بر این، امکان اتصال این مچ‌بند تناسب اندام به وسایل ورزشی نیز وجود دارد و به کمک این قابلیت می‌توانید هنگام ورزش کردن به صورت لحظه‌ای از اطلاعات مربوط به ضربان قلب خود باخبر شوید.

فیت بیت شارژ ۶
استفاده از دست‌بند شارژ ۶ با دستگاه ورزشی سازگار

گفتنی است که این مچ‌بند جدید گوگل به نظارت سطح اکسیژن خون و فعالیت الکتریکی قلب (ECG) می‌پردازد و هرگونه فیبریلاسیون دهلیزی یا ضربان قلب غیرطبیعی و نامنظم را به اطلاع کاربران می‌رساند. ضمناً، به کمک Fitbit Charge 6 می‌توانید بر مواردی نظیر خواب، اضطراب، دمای پوستی و سرعت تنفس خود نیز نظارت داشته باشید.

همچنین مطالعه کنید
هدفون جدید اپل، بیتس استودیو بادز پلاس (+Beats Studio Buds) معرفی شد

درباره‌ی قابلیت‌های ورزشی این محصول اما باید ذکر کرد که فیت بیت شارژ 6 دارای بیش از ۴۰ حالت ورزشی مختلف است و اطلاعات مربوط به اکسیژن مصرفی بیشینه (VO2 Max) را پشتیبانی می‌کند و به کمک این ویژگی می‌توانید ببینید تا چه مدت امکان ادامه دادن به ورزش با یک شدت مشخص وجود دارد. ضمناً، مچ‌بند جدید گوگل تا عمق ۵۰ متری ضدآب بوده و امکان شنا کردن به شکل پیوسته برای فیت بیت شارژ ۶ در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های مهم این مچ‌بند این است که در آن شاهد ردیاب و پشتیبانی از سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی (GLONASS) نیز هستیم و هر کجا که باشید، از موقعیت دقیق این گجت تناسب اندام خبر خواهید داشت.

افزون بر این‌ها، شرکت گوگل پشتیبانی از کنترل‌های اپلیکیشن YouTube Music و جهت‌های پیچ به پیچ و قدم به قدم گوگل‌مپ را برای این مچ‌بند لحاظ کرده و این خدمات از طریق نمایشگر فیت بیت شارژ ۶ قابل دسترسی هستند. مچ‌بند تناسب اندام جدید گوگل از فناوری NFC و پرداخت و انتقال پول از طریق اپلیکیشن Google Wallet نیز بهره می‌برد و عمر باتری آن در صورت استفاده‌ی معمولی، ۷ روزه تخمین خورده است.

فیت بیت شارژ ۶ در رنگ‌بندی‌های مشکی آبسیدین، مرجانی و کرم استخوانی (Porcelain) در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت این دست‌بند تناسب اندام نیز ۱۶۰ دلار در نظر گرفته شده و هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آن وجود دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>