Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی هدفون بی سیم وان پلاس بادز 3 فاش شد

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی هدفون بی سیم وان پلاس بادز 3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد کمپانی وان پلاس قصد دارد به صورت همزمان از هر دو محصول جدید خود، یعنی هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز 3 و گوشی هوشمند وان پلاس 12، رونمایی کند. به تازگی اکانت افشاگر OnLeaks برخی از تصاویر رندر و مشخصات کلیدی این هدفون استریو بی‌سیم واقعی (TWS) را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی جدیدترین هدفون بی سیم وان پلاس فاش شد

هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز 3، مشابه با هدفون بی‌سیم وان پلاس پرو 2، در دو رنگ “سفید” و “مشکی” و همراه با سری‌های سیلیکونی به بازار عرضه خواهد شد. با استناد به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که جدیدترین هدفون بی‌سیم وان پلاس از درایور‌های دوگانه “Woofer (ووفر) 10.4 میلی‌متری برای صداهای بم و دارای فرکانس پایین” و “Tweeter (توییتر) 6 میلی‌متری برای صداهای جیغ و دارای فرکانس بالا” بهره می‌برد.

علاوه بر این، این هدفون بی‌سیم از قابلیت اتصال دوگانه “بلوتوث 5.3” و فناوری “Fast Pair” گوگل برای اتصال به دستگاه‌های الکترونیکی کاربران (مانند گوشی، تبلت و ..) پشتیبانی می‌کند.

هدفون بی‌سیم جدید وان پلاس به لطف سه میکروفون تعبیه شده در هر گوشی، قادر به حذف نویز فعال (ANC) تا حداکثر 48 دسی‌بل می‌باشد. با استناد به اطلاعات افشاشده، این هدفون از رتبه IP55 (مقاومت در برابر آب، گرد و خاک) و کیس آن از رتبه IPX4 بهره می‌برد. علاوه بر این، اکانت افشاگر Onleaks ادعا می‌کند که عمر باتری هدفون‌ها تا 9 ساعت و در صورت اضافه شدن کیس، در مجموع 33 ساعت خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی Omate از حلقه هوشمند "آیس رینگ" با پایش سلامتی رونمایی کرد

شایان ذکر است که کیس شارژ این هدفون به باتری 520 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد. با استناد به اطلاعات فاش شده، وزن هر گوشی این هدفون بی‌سیم به 4.7 گرم می‌رسد. در نهایت، انتظار می‌رود که هدفون استریو بی‌سیم واقعی وان پلاس بادز 3 در دی ماه (ژانویه 2024) به بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>